Red Dead Redemption 2 PC bez ray tracingu, ale z edytorem filmów
Nadzieje na ray tracing w komputerowej wersji Red Dead Redemption 2 umarły. Nvidia zaprzeczyła. Jednak bardzo możliwe, że Red Dead Redemption 2 PC otrzyma edytor filmów, podobny do tego jaki już znamy z GTA V. Tak przynajmniej sugerują przecieki.
Red Dead Redemption 2 PC i śledzenie promieni? Niestety nie
Nvidia pokazała w mediach społecznościowych kilka ładnych screenów z Red Dead Redemption 2 PC, gdzie sporą robotę robiły efekty świetlne. Znaczek RTX sugerował, że produkcja może doczekać się wsparcia technologii śledzenia promieni. Niestety nic z tego. Firma zdementowała pogłoski.
Trwa ładowanie wpisu: twitter
Red Dead Redemption 2 PC nie będzie obsługiwało ray tracingu. Logo miało tylko (nieco niefortunnie, jak przyznała się na Twitterze Nvidia, bo faktycznie mogło wprowadzać w błąd) symbolizować polecanie kart graficznych z rodziny Nvidia RTX 2000, a nie zawarcie technologii ray tracingu.
Rockstar Editor w przyszłości w Red Dead Redemption 2
Inny Tweet, tym razem już nieoficjalny, sugeruje włączenie do Red Dead Redemption 2 PC narzędzia do edycji filmów wewnątrz gry. Po odnalezionych śladach w kodzie, co miało miejsce już wiele miesięcy temu, mamy post znanego z różnych przecieków Tez2. Według niego Rockstar Editor nie trafi do Red Dead Redemption 2 PC jutro wraz z premierą gry, ale na pewno firma pracuje nad nim. Twierdzi, że może zawitać do Red Dead Redemption 2 w grudniu wraz z premierą produkcji na platformie Steam.
Trwa ładowanie wpisu: twitter
Przypominamy, że premiera Red Dead Redemption 2 na komputerach już jutro 5 listopada! Tymczasem możecie ściągnąć wstępnie grę na platformie Rockstara (jeśli kupiliście ją w przedsprzedaży) i nie martwić się o zapchane serwery w chwili premiery. Wtedy zamiast pobierać całą zawartość produkcji, będzie ściągnięta tylko niewielka ilość danych.