Trwa ładowanie...

Red Dead Redemption 2 PC. Lepiej nie mieć płynnej gry, bo będziecie głodni

Okazuje się, że niedoróbki Red Dead Redemption 2 PC związane z wyłączaniem się aplikacji (lub nawet niemożliwością rozpoczęcia gry) i spadkami płynności, to nie jedyne bolączki. Nawet po tylu miesiącach od premiery mamy błędy w mechanice.

Red Dead Redemption 2 PC. Lepiej nie mieć płynnej gry, bo będziecie głodniŹródło: Materiały prasowe
dfolumt
dfolumt

O ile przeportowanie gry na PC z konsol może nieść problemy ze stabilnością, uruchamianiem i płynnością, tak sama rozgrywka nie powinna nastręczać wielu niedoróbek, w końcu liczne grono zostało już naprawione przez miesiące po premierze na konsolach. A przynajmniej nie powinno być nowych błędów w takiej tematyce. Jednak Red Dead Redemption 2 PC zrobiło pewien psikus.

Gracz o pseudonimie Jimmyoneshot zauważył szybko opadające statystyki postaci, które powinno poprawić jedzenie posiłków. Inni internauci pisali np. o zjawiskach pogodowych, które trwały ułamek czasu w stosunku do tego, co znamy z konsol. Wiele mechanik gry działa znacznie szybciej niż powinno.

Mały szczegół, duża wpadka

Jimmyoneshot po zbadaniu problemu doszedł do tego, co jest powodem zaburzeń w Red Dead Redemption 2 PC. Zbyt duża liczna klatek animacji na sekundę! Programiści powiązali animacje z upływającym czasem w świecie gry. W takim razie, jeśli ktoś ma mocny komputer i może cieszyć się np. 120 klatkami na sekundę, to różne zdarzenia będą odbywały się czterokrotnie szybciej. W końcu 120 FPS to czterokrotność konsolowych 30 FPS.

Nikt nie pomyślał o tym, że płynność animacji na PC będzie przecież inna i bardzo zróżnicowana zależnie od danej maszyny i ustawień graficznych. Widać w ferworze prac zapomniano, że wewnętrzny zegar produkcji jest dla wielu zjawisk powiązany z płynnością animacji. Trzeba poczekać na kolejne łatki.

dfolumt
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dfolumt
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj