Diablo IV: Blizzard pokazał grafiki, które zdradzają więcej informacji o grze
"Diablo IV" to zdecydowanie najbardziej oczekiwana zapowiedzi Blizzarda na tegorocznym BlizzConie. Nowe zrzuty ekranu i grafiki koncepcyjne pokazują mroczny świat Sanktuarium i zdradzają nieco, czego możemy spodziewać się po nadchodzącej grze.
Blizzard pokazał pierwszy zestaw screenshotów z nadchodzącego "Diablo IV". Udostępnione materiały w rozdzielczości 4K zdradzają nieco informacji o nadchodzącej produkcji.
Najbardziej w oczy rzuca się styl graficzny i wizualny inspirowany "Diablo II". Całość jest znacznie mroczniejsza niż to, co znamy z "Diablo III" i mimo że produkcja jest jeszcze na wczesnym etapie, to już teraz da się czuć mroczny, gotycki klimat Sanktuarium.
Jeżeli poszukujecie dokładnych informacji o "Diablo IV" to zebraliśmy dla was najważniejsze rzeczy w tym artykule.
Na grafikach koncepcyjnych mogliśmy po raz pierwszy zobaczyć przeciwników, którzy pojawią się w "Diablo IV". Wśród nich znalazł się m.in. Duriel, Pan Cierpienia z którym walczyliśmy w "Diablo II". Twórcy pokazali również Lilith, córkę Mephista, Pana Nienawiści (również jednego z bossów z "Diablo II") oraz matkę ludzi:
Klasy postaci w "Diablo IV"
Podczas specjalnego pokazu na BlizzConie, twórcy opowiedzieli również nieco więcej o stylistyce "Diablo IV" - o inspiracjach i stylu graficznym, jaki zobaczymy w najnowszej odsłonie. Skupili się również na klasach postaci.
Wiemy na razie, że w grze będziemy mogli wybierać sposób 5 klas postaci, a pierwsze trzy z nich znane są z "Diablo II":
- czarodziejka (soceress)
- druid (druid)
- barbarzyńca (barbarian).
Wiadomo również, że będziemy mogli wybierać płeć postaci oraz jeden z kilku dostępnych wariantów wyglądów (możliwość personalizacji wyglądu została potwierdzona przez twórców podczas panelu na BlizzConie).
Ciekawi jednak, czy również w przypadku czarodziejki będziemy mieli taką możliwość. Na grafikach koncepcyjnych widać męskiego maga, jednak zgodnie z założeniami świata Sanktuarium, nie ma mężczyzn czarodziejów (sorcerer). Twórcy przy okazji promocji "Diablo III" wspominali, że właśnie z tego powodu wprowadzili postać czarownika (wizard).
Świat "Diablo IV"
Wiemy już, że świat "Diablo IV" pozwoli na swobodne poruszanie się pomiędzy regionami na dużych, otwartych mapach. W przemieszczeniu się mają pomóc nam wierzchowce, które również będą mogły być wykorzystane w walce.
W "Diablo IV" odwiedzimy 5 regionów. Wśród nich będą dzikie tereny Scosglen, które, jak czytamy na stronie, są "pełne bujnej roślinności i śmiertelnych zagrożeń". Kolejnym regionem będą Strzaskane Szczyty, wśród których mnisi szukają odosobnienia, które sprzyja oświeceniu.
Odwiedzimy również pustynne Suche Stepy i Kedżystan, o których wzmianki pojawiały się w poprzednich odsłonach serii "Diablo". Hawezar to z kolei zdradzieckie i niebezpieczne bagna. Zniszczone przez siły ciemności tereny zamieszkiwane są przez przerażające wiedźmy.
Jeżeli przegapiliście wbijający w ziemię zwiastun "Diablo IV - koniecznie nadróbcie to. Najnowszy trailer znajdziecie tutaj.