Trwa ładowanie...

"Apex Legends": wielki hit EA. Zagrało już 25 mln ludzi

Wystarczył tydzień, aby w "Apex Legends" zagrało przeszło 25 mln osób. Darmowa produkcja od studia Respawn już jest hitem, dzięki któremu akcje Electronic Arts rosną.

W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów. Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.

"Apex Legends": wielki hit EA. Zagrało już 25 mln ludziŹródło: Materiały prasowe
d4hftlt
d4hftlt

"Apex Legends": EA chwali się liczbą grających

EA pochwaliło się, że w "Apex Legends" - darmową strzelankę w świecie "Titanfall" - zagrało 25 mln ludzi na całym świecie. Owszem, żeby zagrać, nie trzeba wydać ani grosza, co na pewno zachęciło tłumy. Ale i tak przyciągnięcie 25 mln grających w 7 dni to wyczyn, którego inni mogą zazdrościć.

Wynik wykręcony przez grę studia Respawn jest imponujący i sprawia, że "Fortnite" ma prawo czuć oddech rywala na karku.

Oczywiście "Fortnite" to wciąż potężny lider, z liczbą przeszło 200 mln użytkowników. I imponującymi planami na rozwój w e-sporcie. Ale dzięki "Apex Legends" EA, wydawca gry, ma asa w rękawie i solidne argumenty, by rzucić wyzwanie Epic Games i ich "Fortnite". Popularność strzelanki zapewne będzie jeszcze rosnąć.

Czy nas to dziwi? Ani trochę. Arek Stando na łamach WP Gry stwierdził, że "Apex Legends" to "najlepsza darmowa gra w historii". Dużo akcji, świetna grafika, płynna rozgrywka, a do tego niskie wymagania na PC - i to jeszcze za darmo! Nic dziwnego, że nasz recenzent nie mógł się nachwalić "Apex Legends".

"Apex Legends": kurs akcji EA rośnie

A skoro gra wciąga, to EA może być pewne, że ludzie przy "Apex Legends" zostaną i pewnie zaczną wydawać pieniądze. Na razie "Apex Legends" już się zwraca. Popularność gry i pozytywne komentarze sprawiły, że kurs akcji EA poszybował. Niecały tydzień temu wynosił nieco ponad 79 dolarów, podczas gdy obecnie - 97 dolarów. W poniedziałek cena wynosiła nawet 105 dolarów.

icon info

W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów. Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.

d4hftlt
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4hftlt
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj