Trwa ładowanie...

Wasteland 3. Znane są już wymagania sprzętowe gry inXile Entertainment

O Wasteland 3 pisaliśmy już nieco wczoraj. Dziś doczekaliśmy się kolejnych nowości. Twórcy podzielili się wymaganiami sprzętowymi jakie mają pozwolić na rozgrywkę w tej nadchodzącej staroszkolnej grze RPG rozgrywającej się w postapokaliptycznym świecie.

Wasteland 3. Znane są już wymagania sprzętowe gry inXile EntertainmentŹródło: Materiały prasowe
d38ik7h
d38ik7h

Informacje nie pochodzą może bezpośrednio z jakiegoś komunikatu inXile Entertainment, ale też równie wiarygodnego źródła - karty produktu na Steam. Wasteland 3 to nie gra FPS z ogromną ilością wszelakich szczegółów 3D, więc nie dostaniemy bólu głowy czytając minimalne i zalecane konfiguracje sprzętowe. Te prezentują się następująco:

Minimalne wymagania sprzętowe:

  • Wymaga 64-bitowego procesora i systemu operacyjnego
  • System operacyjny: Windows 7/8/8.1/10 (64 bit)
  • Procesor: Intel Core i5 2500K or equivalent
  • Pamięć: 8 GB RAM
  • Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 760 or Radeon HD 7970
  • Miejsce na dysku: 55 GB dostępnej przestrzeni

Zalecane wymagania sprzętowe:

  • Wymaga 64-bitowego procesora i systemu operacyjnego
  • System operacyjny: Windows 7/8/8.1/10 (64 bit)
  • Procesor: Intel i5-4590 equivalent or greater
  • Pamięć: 16 GB RAM
  • Karta graficzna: NVIDIA GTX 970/AMD 290 equivalent or greater
  • Miejsce na dysku: 55 GB dostępnej przestrzeni
Wasteland 3 studia inXile Entertainment Materiały prasowe
Wasteland 3 studia inXile Entertainment Źródło: Materiały prasowe

Wasteland 3 z całkiem przyjemnymi wymaganiami sprzętowymi

Jan widać nie ma nic strasznego. Proponowany na potrzeby Wasteland 3 minimalny procesor to leciwy już Intel Core i5-2500K, a zalecany i5-4590 też nie jest pierwszej świeżości. Poza tym oba modele nawet w chwili premiery były dość wydajne, ale nie można mówić o typowo najwyższej półce. Podobnie grafiki. Kilka generacji wstecz i średniopółkowe, czy ewentualnie minimalnie wyższe karty graficzne, dpokojnir powinny znaleźć się w komputerach przeciętnych graczy.

Można przypuszczać z racji na raporty Steam, że i tak większość aktywnych graczy ma mocniejsze konstrukcje. Cóż, takie tytuły nie napędzą mocno sprzedaży nowych komponentów, ale informacje z Gamescom obfitują chociażby w gry, gdzie zastosowano technologię ray tracingu w wydaniu Nvidia RTX. Coraz więcej produkcji korzysta z jej dobrodziejstw, więc postęp w komputerach pod biurkami graczy mamy nieunikniony.

d38ik7h
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d38ik7h
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj