Wasteland 3. Znane są już wymagania sprzętowe gry inXile Entertainment
O Wasteland 3 pisaliśmy już nieco wczoraj. Dziś doczekaliśmy się kolejnych nowości. Twórcy podzielili się wymaganiami sprzętowymi jakie mają pozwolić na rozgrywkę w tej nadchodzącej staroszkolnej grze RPG rozgrywającej się w postapokaliptycznym świecie.
Informacje nie pochodzą może bezpośrednio z jakiegoś komunikatu inXile Entertainment, ale też równie wiarygodnego źródła - karty produktu na Steam. Wasteland 3 to nie gra FPS z ogromną ilością wszelakich szczegółów 3D, więc nie dostaniemy bólu głowy czytając minimalne i zalecane konfiguracje sprzętowe. Te prezentują się następująco:
Minimalne wymagania sprzętowe:
- Wymaga 64-bitowego procesora i systemu operacyjnego
- System operacyjny: Windows 7/8/8.1/10 (64 bit)
- Procesor: Intel Core i5 2500K or equivalent
- Pamięć: 8 GB RAM
- Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 760 or Radeon HD 7970
- Miejsce na dysku: 55 GB dostępnej przestrzeni
Zalecane wymagania sprzętowe:
- Wymaga 64-bitowego procesora i systemu operacyjnego
- System operacyjny: Windows 7/8/8.1/10 (64 bit)
- Procesor: Intel i5-4590 equivalent or greater
- Pamięć: 16 GB RAM
- Karta graficzna: NVIDIA GTX 970/AMD 290 equivalent or greater
- Miejsce na dysku: 55 GB dostępnej przestrzeni
Wasteland 3 z całkiem przyjemnymi wymaganiami sprzętowymi
Jan widać nie ma nic strasznego. Proponowany na potrzeby Wasteland 3 minimalny procesor to leciwy już Intel Core i5-2500K, a zalecany i5-4590 też nie jest pierwszej świeżości. Poza tym oba modele nawet w chwili premiery były dość wydajne, ale nie można mówić o typowo najwyższej półce. Podobnie grafiki. Kilka generacji wstecz i średniopółkowe, czy ewentualnie minimalnie wyższe karty graficzne, dpokojnir powinny znaleźć się w komputerach przeciętnych graczy.
Można przypuszczać z racji na raporty Steam, że i tak większość aktywnych graczy ma mocniejsze konstrukcje. Cóż, takie tytuły nie napędzą mocno sprzedaży nowych komponentów, ale informacje z Gamescom obfitują chociażby w gry, gdzie zastosowano technologię ray tracingu w wydaniu Nvidia RTX. Coraz więcej produkcji korzysta z jej dobrodziejstw, więc postęp w komputerach pod biurkami graczy mamy nieunikniony.