Trwa ładowanie...

Polska firma zarabia miliony. Robią gry wędkarskie i myśliwskie na przeglądarki

Polska firma Ten Square Games notuje znakomite wyniki w czasie pandemii koronawirusa. Producent gier mobilnych w pierwszym kwartale 2020 roku zarobił 35,3 mln złotych netto. Większość przychodów spółka zawdzięcza mikropłatnościom w "Fishing Clash".

Polska firma zarabia miliony. Robią gry wędkarskie i myśliwskie na przeglądarkiŹródło: Facebook.com
diqghzm
diqghzm

Polska firma Ten Square Games, która specjalizuje się w rynku smartfonowym, to jedna z tych spółek, które nie odczuły strat związanych z pandemią koronawirusa. Wręcz przeciwnie - producent gier mobilnych może pochwalić się rekordowymi wynikami. Wszystko za sprawą smartfonowych gier o wędkarstwie i polowaniach.

W zeszłym kwartale firma zanotowała wzrost przychodów w stosunku do analogicznego okresu w 2019 roku z 45,3 do 95 milionów złotych oraz wzrost zysku netto z 10,35 do 35,3 milionów złotych. Zysk netto spółki, która została założona w 2011 roku przez twórców popularnego niegdyś portalu "Nasza klasa" wzrósł więc o ponad 240 procent.

Największy wpływ na rekordowe przychody polskiego przedsiębiorstwa miały mikrotransakcje. Tylko w kwietniu, we flagowej produkcji "Fishing Clash" gracze wydali łącznie 43 miliony złotych, przebijając tym samym rekord z marca tego roku o niemal 40 procent. Ten Square Games w minionym kwartale wydał na marketing ponad 19 milionów złotych. Prawie cała pula została wykorzystana na powyższy tytuł.

W "Fishing Clash” w minionym kwartale grało miesięcznie średnio 2,89 mln użytkowników, w stosunku do 1,99 mln rok wcześniej. Wzrost zainteresowania zyskał także inny tytuł od producenta. Liczba użytkowników "Wild Hunt” wzrosła z 843,8 tys. do 1,29 mln.

Firma Ten Square Games nie spoczywa na laurach i przygotowuje kolejne gry na smartfona oparte na mikrotransakcjach, które ukażą się jeszcze w 2020 roku.

diqghzm
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
diqghzm
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj