Trwa ładowanie...

Polacy robią grę VR w uniwersum Warhammer: Age of Sigmar

Uniwersum Wahrhammera i Wahrammera 40’000 jest w grach wideo bardzo silne. Zaczęło się od figurkowej gry bitewnej Games Workshop, a teraz jeszcze popularniejsze od stołowego pierwowzoru są elektroniczne adaptacje. Jedną z nich tworzą Polacy i to w VR.

Polacy robią grę VR w uniwersum Warhammer: Age of SigmarŹródło: Materiały prasowe
dgwn6l3
dgwn6l3

Carbon Studio ściśle współpracuje z Games Workshop nad Warhammer: Age of Sigmar VR. Firma zakończyła etap głównego projektowania i klarowania koncepcji. Obecnie specjaliści z Carbon Studio zajmują się produkcją gry. To tytuł osadzony w klasycznym świecie Warhammera i zmierzający na wszystkie popularne platformy VR.

W grze Polaków ważna będzie mechanika rzucania czarów

Jak na razie Carbon Studio podzieliło się głównie informacjami biznesowymi. Nie wiemy wiele o samej rozgrywce czy fabule. Nie mniej Polacy i Games Workshop celują nie w prostą i małą grę VR, a produkcję AAA mimo nie tak dużego budżetu jak na grę z tego segmentu. Polski Age of Sigmar VR ma wyróżniać się bardzo dobrą mechaniką rzucania zaklęć, podobną do wcześniej zastosowanej w grach The Wizards od Carbon Studio.

Czy szykuje się pewien odpowiednik Half-Life: Alyx, ale w świecie Warhammera? Raczej nie będzie to aż tak duży projekt, ale do zaprezentowania konkretów możemy tylko gdybać. Nie znamy nawet oficjalnego tytułu gry. Na razie roboczo użyliśmy określenia Warhammer: Age of Sigmar VR. Finalny efekt poznamy pod koniec 2020 lub na początku 2021 roku.

Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

- Games Workshop bardzo aktywnie angażuje się we współpracę nad naszym wspólnym projektem. (…) działamy ze specjalnym zespołem dedykowanym dla Carbon Studio. Niezwykła popularność uniwersum Warhammer, bardzo duża i aktywna społeczność skupiona wokół tego świata oraz zaangażowanie zespołu Games Workshop sprawiają, że jest to dla nas niezwykle cenne przedsięwzięcie. (…) przeszliśmy do fazy produkcyjnej największego tytułu w naszej historii, osadzonego w technologii wirtualnej rzeczywistości. - powiedział prezes Carbon Studio Błażej Szaflik.

Jeśli nazwa studia obiła się wam o uszy, to zapewne dzięki Alice VR. To całkiem przyjemna gra w wirtualnej rzeczywistości, która miała swoją premierę w 2016 roku. Tytuł zdecydowanie nawiązywał do Alicji w Krainie Czarów, ale podanie tematu było bardzo nowoczesne. Całość rozgrywała się daleko na obcej planecie i gdzie na raz dostaliśmy fantastyczne obrazy i futurystyczną technologię.

dgwn6l3
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dgwn6l3
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj