Trwa ładowanie...
Informacja prasowa
wiadomości
oprac. Bolesław Breczko
05-06-2019 15:33

People Can Fly, polskie studio gier, otwiera filię w Nowym Jorku

Polskie studio twórców "Bulletstorm" i "Gears of War: Judgment' rozrosło się już do czterech oddziałów w trzech krajach i ponad 200 pracowników. Po odłączeniu się od twórców "Fortnite", firmy Epic, polskie studio pracuje nad nowym tytułem.

People Can Fly, polskie studio gier, otwiera filię w Nowym JorkuŹródło: WP.PL
d3y7c2i
d3y7c2i

Czwarty oddział People Can Fly został otworzony w Nowym Jorku. W tym momencie People Can Fly to już ponad 200 pracowników w Polsce, Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii. Studio, założone w 2002 roku, to znana na całym świecie marka, która wsławiła się współtworząc serię Gears of War czy tworząc Bulletstorm. Deweloperzy pracują aktualnie nad zupełnie nową wysokobudżetową produkcją, która zadebiutuje na rynku pod sztandarem międzynarodowego wydawcy – Square Enix.

People Can Fly New York

Studio prowadzone przez Davida Grijnsa (odpowiedazialny za m.in. "Just Cause 3") i Rolanda Lesterlina (producent wykonawczy) składa się z 30 utalentowanych deweloperów, którzy do tej pory pracowali w takich znanych studiach jak: Avalanche, Activision Blizzard, Ninja Theory czy Eidos Montreal. Zespół managerski w 2011 roku współtworzył Avalanche Studios New York, a w 2016 roku – Defiant Studios.

– To niesamowity okres w historii People Can Fly – komentuje Sebastian Wojciechowski, CEO People Can Fly – Wraz z otwarciem naszego nowojorskiego studia przekroczyliśmy liczbę 200 pracowników. Przyśpieszy to rozwój naszego projektu AAA, który tworzymy ze Square Enix. Jednocześnie PCF ma teraz bardzo strategiczną „bazę” w jednym z największych miast świata, dzięki czemu możemy przyciągnąć talenty najwyższego kalibru. David i Roland mają na koncie fantastyczne osiągnięcia w budowaniu i zarządzaniu zespołami składającymi się z wysokiej klasy specjalistów. Z niecierpliwością czekam na współpracę z nimi wraz z naszymi istniejącymi studiami w Wielkiej Brytanii i w Polsce.

– Kiedy po raz pierwszy spotkaliśmy się z Sebastianem, od razu mogliśmy stwierdzić, że podzielamy tę samą wizję – komentuje David Grijns, szef studia People Can Fly New York. – Sebastian od razu dostrzegł wyjątkowe możliwości, które niesie ze sobą nasz zespół. Jesteśmy zachwyceni grą, którą People Can Fly zajmuje się przez kilka ostatnich lat. Jesteśmy także bardzo szczęśliwi, że od teraz możemy być częścią PCF i pracować ramię w ramię z niesamowitymi zespołami w Warszawie, Rzeszowie oraz Newcastle. Cieszymy się również, że spotkamy się z naszymi starymi przyjaciółmi ze Square Enix.

People Can Fly na E3 2019

Przedstawiciele People Can Fly będą uczestniczyć w zbliżających się targach E3 2019.

d3y7c2i
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3y7c2i
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj