Trwa ładowanie...

Kamil Grosicki w wirtualnej rzeczywistości w Turbo Soccer VR

Turbo Soccer VR to gra w wirtualnej rzeczywistości, która zabiera zawodnika na cyfrowe boiska piłkarskie. Produkcja daje możliwość wcielenia się w napastnika lub bramkarza. Twarzą tytułu jest Kamil Grosicki.

Kamil Grosicki w wirtualnej rzeczywistości w Turbo Soccer VRŹródło: Turbo Soccer VR
d2w1b7n
d2w1b7n

"Załóż gogle VR i poczuj się jak zawodowy piłkarz, strzelając gole lub broniąc swoją drużynę przed utratą bramki." – czytamy w informacji promocyjnej Turbo Soccer VR. Gra wykorzystuje zestaw wirtualnej rzeczywistości HTC Vive wraz czujnikami montowanymi na butach. Dzięki temu gra może dokładnie odwzorować nie tylko ruch rąk i głowy, ale także stóp.

Ze zwiastuna oraz opisu gry dowiadujemy się, że możemy wybrać jeden z trzech trybów. Pierwszym jest udział w akcji i strzelanie bramek, drugim są rzuty karne, a trzecim jest gra jako bramkarz. Chociaż nie wynika to jasno ze zwiastuna, to w grze nie będzie raczej możliwości rozegrania całego meczu, a jedynie krótkich akcji, gdzie głównym "zajęciem" gracza będzie oddawanie strzału w ostatnim momencie.

d2w1b7n

Sądząc po zwiastunie, gra Turbo Soccer VR mocno odstaje graficzne od najnowszych tytułów. Wygląda jak mocno budżetowa produkcja wizualnie przypominająca wczesne lata 2000. Dostępna jest na Steamie za 25 euro czyli około 110 złotych. Ewentualny gracz musi mieć także własny zestaw wirtualnej rzeczywistości HTC Vive, którego cena wynosi w tym momencie ok. 4 tys. zł (wraz z czujnikami na stopy). Może piłka nożna w wirtualnej rzeczywistości jest dobrym pomysłem, ale Turbo Soccer VR nie realizuje go w dobry sposób.

d2w1b7n
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2w1b7n
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj