Jade Raymond odchodzi z Electronic Arts
Jade Raymond odchodzi z Electronic Arts po trzech latach pracy. Producentka nie ukończyła żadnego projektu, a jej dorobkiem w szeregach EA jest udział w pracach przy Star Wars Battlefront 2 oraz The Sims Online.
Jade Raymond swoją karierę rozpoczęła na stanowisku programistki w Sony Online Entertainment, po czym dołączyła do Electronic Arts w czasie prac nad The Sims Online. Następnie pełniła kluczową rolę przy pierwszych częściach Assasin’s Creed oraz Watch Dogs.
W październiku 2014 roku Jade Raymond opuściła szeregi Ubisoftu, a rok później ogłosiła, że zostaje w Montrealu i otwiera nową firmę, Motive Studios, na łamach Electronic Arts. Oprócz tego miała prowadzić Visceral Games w Kalifornii, aczkolwiek oddział został zamknięty, a jego projekty anulowane.
Bardzo możliwe, że odejście Raymond powiązane jest z tą ostatnią decyzją. Po zamknięcu Visceral Games, z pracy zrezygnowała także dyrektor kreatywna i scenarzystka, Amy Hennig, która zasłynęła jako twórca serii Uncharted. Nieznane są jednak oficjalne przyczyny.