Trwa ładowanie...

Half-Life: Alyx już oficjalnie. To nie Half Life 3, ale Valve znowu może dokonać przełomu

Skoro mleko się rozlało, to nie ma sensu robić z tego tajemnicy. Valve zareagował na plotki o Half-Life: Alyx i oficjalnie potwierdził grę. Zbyt wiele nie ujawniono, ale coś już wiemy.

Half-Life: Alyx już oficjalnie. To nie Half Life 3, ale Valve znowu może dokonać przełomuŹródło: Materiały prasowe
d1jk9ur
d1jk9ur

Były plotki, jest zapowiedź. Ekipa Valve zapowiedziała "Half-Life: Alyx". Chociaż do pełnego ujawnienia dojdzie w czwartek, to w krótkim komunikacie udało się twórcom zamieścić ważne szczegóły.

Chodzi o logo Steam VR i hasło "flagowy tytuł VR". Wygląda więc na to, że nowa gra z serii "Half-Life" wykorzystywać będzie wirtualną rzeczywistością. Pytanie, czy będzie to tytuł, w który zagramy wyłącznie w goglach na głowie, czy Valve szykuje też wersję "normalną".

Zobacz też: "Najlepsze cechy PC i konsoli w jednym". Google Stadia chwalona przez deweloperów

"Half-Life: Alyx" może być przełomową grą dla technologii VR. Wirtualna rzeczywistość zachwyca, ale nadal nie pojawił się głośny tytuł, który przyciągnąłby do niej niezdecydowanych. Można nawet odnieść wrażenie, że ostatnio o VR było cicho, jakby każdy wycofywał się z tego rozwiązania. Wyjątkiem jest Facebook. I, jak się właśnie okazuje, Valve.

d1jk9ur

Dla niektórych "Half-Life" w VR to zapewne rozczarowanie. W końcu po genialnym "Half-Life 2" wszyscy czekali na "Half-Life 3". Valve eksperymentuje z ukochaną przez miliony marką. Ciekawy jestem efektu.

Według wcześniejszych nieoficjalnych informacji "Half-Life: Alyx" ma ukazać się w marcu 2020 roku. Zaskakująco szybko? Niby tak, bo od oficjalnego ujawnienia do premiery minie raptem kilka miesięcy. Trzeba jednak pamiętać, że gra zapewne powstaje od długiego czasu, więc nie trzeba obawiać się, że będzie to typowa zapchajdziura. Taka polityka Valve.

d1jk9ur
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1jk9ur
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj