Trwa ładowanie...

Fortnite. Adidas rozpoczyna współpracę z popularnym streamerem Ninją

Najpopularniejszy streamer Fortnite ogłosił, że rozpoczął współpracę z marką Adidas. Do tej pory ubrania niemieckiej firmy reklamowali głównie piłkarze i koszykarze. Nadszedł czas na Ninję. To pierwszy taki kontrakt w historii odzieżowego giganta.

Fortnite. Adidas rozpoczyna współpracę z popularnym streamerem NinjąŹródło: Materiał prasowy
demv0tz
demv0tz

Tyler "Ninja” Blevins jest jednym z najpopularniejszych streamerów obecnych czasów na świecie. 28-latek ogłosił w nocy, z 27 na 28 sierpnia rozpoczęcie współpracy z marką odzieżową Adidas. Szczegóły kolaboracji nie są jeszcze znane, jednak możemy być pewni, że już niedługo poznamy pierwsze efekty współpracy niemieckiego giganta z Amerykaninem

Na początku sierpnia, streamer opuścił Twitch i związał się umową z Microsoft, na mocy której kolejne lata spędzi na platformie Mixer. Nowy kontrakt osobowości internetowej mógł opiewać nawet na 50 milionów dolarów.

Streamer Fortnite i marka odzieżowa. Historyczny moment

Kontrakt Adidasa z Ninją z pewnością należy do niecodziennych umów. Kampanie reklamowe niemieckiej marki odzieżowej opierały się jak dotąd w większości na znanych sportowcach. Tyler „Ninja” Blevins stał się pierwszym w histori solowym graczem i streamerem, który podpisał umowę z niemieckim gigantem.

Do tej pory nie ukazały się jeszcze żadne produkty w ramach tej ciekawej kolaboracji. Na jej efekty z pewnością nie będziemy musieli jednak długo czekać. Streamer zachęca fanów do "użycia wyobraźni", a Adidas zachęca do czujności, bowiem owoce współpracy mogą pojawić się zarówno w prawdziwym, jak i wirtualnym świecie.

demv0tz
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
demv0tz
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj