Fortnite. Adidas rozpoczyna współpracę z popularnym streamerem Ninją
Najpopularniejszy streamer Fortnite ogłosił, że rozpoczął współpracę z marką Adidas. Do tej pory ubrania niemieckiej firmy reklamowali głównie piłkarze i koszykarze. Nadszedł czas na Ninję. To pierwszy taki kontrakt w historii odzieżowego giganta.
Tyler "Ninja” Blevins jest jednym z najpopularniejszych streamerów obecnych czasów na świecie. 28-latek ogłosił w nocy, z 27 na 28 sierpnia rozpoczęcie współpracy z marką odzieżową Adidas. Szczegóły kolaboracji nie są jeszcze znane, jednak możemy być pewni, że już niedługo poznamy pierwsze efekty współpracy niemieckiego giganta z Amerykaninem
Na początku sierpnia, streamer opuścił Twitch i związał się umową z Microsoft, na mocy której kolejne lata spędzi na platformie Mixer. Nowy kontrakt osobowości internetowej mógł opiewać nawet na 50 milionów dolarów.
Streamer Fortnite i marka odzieżowa. Historyczny moment
Kontrakt Adidasa z Ninją z pewnością należy do niecodziennych umów. Kampanie reklamowe niemieckiej marki odzieżowej opierały się jak dotąd w większości na znanych sportowcach. Tyler „Ninja” Blevins stał się pierwszym w histori solowym graczem i streamerem, który podpisał umowę z niemieckim gigantem.
Trwa ładowanie wpisu: twitter
Do tej pory nie ukazały się jeszcze żadne produkty w ramach tej ciekawej kolaboracji. Na jej efekty z pewnością nie będziemy musieli jednak długo czekać. Streamer zachęca fanów do "użycia wyobraźni", a Adidas zachęca do czujności, bowiem owoce współpracy mogą pojawić się zarówno w prawdziwym, jak i wirtualnym świecie.