Trwa ładowanie...

Finały ESL w "Counter-Strike'a". Kinguin zwycięża, Virtus.Pro w tyle

Team Kinguin po raz kolejny wygrywa ESL Mistrzostwa Polski, jedną z najważniejszych krajowych imprez w "Counter-Strike'a". Jednocześnie złe wieści z frontu Virtus.Pro - mistrzowie po raz kolejny polegli.

Finały ESL w "Counter-Strike'a". Kinguin zwycięża, Virtus.Pro w tyleŹródło: Mindspot
d3y7c2i
d3y7c2i

Zacznijmy od dobrych wiadomości. Zakończył się 15 sezon Mistrzostw Polski ESL, należących do najważniejszej światowej ligi "Counter-Strike'a". Po złoto po raz kolejny sięgnęło Team Kinguin, kończąc trzecią rundę dwoma świetnymi strzałami z AWP Grzegorza "Szpero" Dziamałka. Na drugim miejscu Ago Gaming, na trzeciem ex aqueo Pride oraz Pompa Team. Szczególni warto obejrzeć powtórki meczy pierwszych dwóch drużyn, wszystkie są dostępne na kanale Twitch ESL Polska.

Mindspot
Źródło: Mindspot

Sukcesów Polacy nie odnieśli za to na scenie międzynarodowej. W weekend finały rozgrywano także w USA w ramach ESL One New York 2017. Niestety Virtus.Pro znów poniosło porażkę. Tym razem bardziej bolesną niż w ostatnich miesiącach - drużyna nie wyszła z fazy grupowej, przegrywając z amerykańskim Team Liquid oraz międzynarodowym FaZe Clan. Sami członkowie drużyny nie kryli rozgoryczenia na Facebooku.

Obie przeciwne drużyny spotkały się w finale, gdzie FaZe znokautowało Team Liquid wynikiem 3:0. Gratulujemy wszystkim zwycięszcom i trzymamy kciuki za Virtus.Pro w kolejnym turnieju.

d3y7c2i
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3y7c2i
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj