Trwa ładowanie...

13-latek przejął konto kolegi w grze i wydał ponad 1500 zł

Obiecał stworzyć potężną postać, narobił kłopotów rodzinie.

13-latek przejął konto kolegi w grze i wydał ponad 1500 złŹródło: Getty Images
d3u0iqg
d3u0iqg

Jak informuje serwis tygodnik-szczytno.pl, sprawą 13-letniego mieszkańca województwa kujawsko – pomorskiego niebawem zajmie się Sąd Rodziny.

Nastolatek przejął konto od swojego rówieśnika. Miał mu pomóc wybić "wyższy level". Do konta podpięta była jednak karta płatnicza, należąca do rodziców właściciela profilu. 13-latek skorzystał z tego faktu i dokonał w wirtualnym świecie transakcji na sumę prawie 1600 zł.

Sprawa wyszła na jaw, gdy 46-letnia mieszkanka Szczytna, chcąc dokonać opłat za rachunki zauważyła brak środków pieniężnych na koncie – mówi Izabela Cyganiuk ze szczycieńskiej policji. - Pokrzywdzona oświadczyła, że straciła blisko 1600 złotych.

Szczycieńscy śledczy ustalili dane 13-latka i skontaktowali się z jego rodzicami. Chłopiec niebawem stanie przed Sadem Rodzinnym, aby wytłumaczy się ze swojego zachowania.

d3u0iqg

Łącznie chłopak dokonał 33 transakcji. Policja nie ujawnia, w jakiej grze doszło do przewinienia.

Niestety takie sytuacje się zdarzają. Warto sprawdzać, w co gra nasza pociecha i czy może w danej produkcji wydawać pieniądze. Niekiedy dziecko może nie mieć świadomości, że wydaje prawdziwe, a nie wirtualne sumy.

d3u0iqg
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3u0iqg
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj