Trwa ładowanie...
Materiał Partnera
gry wideo
Materiały Prasowe
06-03-2023 12:21

Twórcy Światów: Kroniki Gier Wideo – kontynuacja bestsellerów

Nowe wydawnictwo, będące niezwykłą, książkową podróżą po historii gier wideo zadebiutuje 20 marca 2023. Książka, której autorem jest Piotr Mańkowski trafi do przedsprzedaży już 6 marca. Na pierwszych kupujących czekają cenne bonusy i wyjątkowe zestawy.

Materiał prasowy: Grupa MTP
 Źródło: materiały partnera
d2wja1a
d2wja1a

600 stron niezwykłej opowieści o świecie gier

Twórcy światów: Kroniki gier wideo to najnowsza, rozszerzona, poprawiona i uzupełniona wersja materiału, który rozpoczął życie jako "Cyfrowe marzenia", a potem został wydany jako "Wielka księga gier". Fani wcześniejszych wydań znajdą nowe, niepublikowane nigdzie wcześniej zdjęcia, anegdoty i historie.

"Twórcy światów" to pozycja wydana przez Grupę MTP w pięknej, barwnie ilustrowanej, albumowej edycji. To ponad milion dwieście tysięcy znaków tekstu, to także ponad 1200 w większości unikatowych, kolorowych zdjęć, których nie da się znaleźć w internecie. Książka zawiera wypowiedzi twórców, przywołuje najsłynniejsze cytaty i hasła reklamowe, ale przede wszystkim stanowi podróż po historii medium, które w ciągu ledwo półwiecza istnienia swym zasięgiem pobiło film i telewizję.

To książka dla fanów, jak i dla osób nieznających historii gier. Dla osób lubiących czytać, jak i dla tych, którzy wolą pochłaniać treść za pomocą obrazów. Jedyna pozycja opowiadająca o grach wideo od A do Z.

 materiały partnera
Źródło: materiały partnera

Co czytelnicy znajdą w środku? Blisko 90 rozdziałów poświęconych historii gier! W tym m. in:

  • Zapomniani pionierzy
  • Przynieście mi głowę Ponga
  • Szaleństwo Pac-Mana
  • Donkey Kong ratuje Nintendo
  • Trójwymiarowe światy Atari
  • Krach 1983 roku
  • Dziewicze lata Electronic Arts
  • Królowa Amiga
  • Game Boy mobilnym królem
  • PlayStation kwestią honoru
  • Premiera Xboxa
d2wja1a

Kim jest autor "Twórców Światów"?

Książka została napisana przez Piotra Mańkowskiego. Dziennikarza, autora i wykładowcę akademickie zajmującego się historią i teraźniejszością elektronicznej rozrywki.

Pracował w magazynach Secret Service, Reset, Nowa Fantastyka, Pixel i kilku innych, pisząc głównie o grach, ale również o filmie. Nie tylko bada historię gier zza biurka, lecz często wyrusza w teren, zwiedzając w ramach archeologicznej misji miejsca, gdzie rodziła się elektroniczna rozrywka, a także wpada na targi, konferencje i wystawy poświęcone grom. Lubi fotografować miejsca i ludzi, gromadzi fotosy dokumentujące rozwój wirtualnych marzeń.

Dodatkowo od zawsze: szachy, Scrabble i tenis, a dla ucha muzyka Alan Parsons Project, Brela, Dalidy i The Smiths. Twórcą gier nigdy nie został i nie chce zostać, za to jego syn stawia już pierwsze kroki w tym fachu.

 materiały partnera
Źródło: materiały partnera

Start przedsprzedaży już w najbliższy poniedziałek

Premierę książki zaplanowano na 20 marca 2023, jednak swój egzemplarz będzie można zamówić już 6 marca. Na pierwszych czytelników, oprócz samej książki, czekają wyjątkowe dodatki oraz zestawy. Ich liczba jest ograniczona, dlatego nie warto zwlekać do ostatniej chwili.

d2wja1a

Przedsprzedaż startuje punktualnie o godz. 20:00. Książka będzie dostępna w oficjalnym sklepie Poznań Game Arena. (LINK)

Materiał prasowy: Grupa MTP
d2wja1a
d2wja1a
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj