Tragiczne animacje w Mass Effect Andromeda nie zostaną poprawione na start
Po tym jak "Mass Effect Andromeda" trafiło do recenzentów, w sieci pojawiło się mnóstwo filmów, prezentujących tragiczne animacje postaci oraz ich przedziwne zachowania. O ile na początku było to nawet śmieszne, to wobec braku zainteresowania ze strony producenta, firmy Bioware, która nie ma zamiaru poprawiać błędów przed premierą, sytuacja robi się żenująca. Gra z wielkim budżetem, jeszcze przed premierą okrzyknięta hitem, nie doczeka się łatki.
Największą bolączką, zniechęcającą do gry, jest beznadziejna i nienaturalna mimika oraz animacja głównej bohaterki. Do tego dochodzi cała gama dziwacznych zachowań, np.: nieumiejętność prawidłowego używania broni, która trzymana jest odwrotnie.
Trwa ładowanie wpisu: twitter
Bardzo smutny jest fakt, że ludzi płacących niemałe pieniądze za grę, stawia się w roli testerów. Zespół Bioware zajmie się łataniem gry dopiero, gdy spłyną do niego uwagi od grających po premierze.
Produkcja zostanie wydana na PC oraz konsole PlayStation 4 i Xbox One. Błędy dotyczą wszystkich wersji i nikt nie został tutaj specjalnie „wyróżniony”.