Trwa ładowanie...

Przenoszą aktorów do świata gier. Nas też postanowili

Jakie to uczucie, kiedy twoje ciało zostaje przeniesione na ekran komputera? Dowiedzieliśmy się tego, odwiedzając warszawskie studio Mocap.pl. Firma tworzy system, który rejestruje nasze ruchy i pozwala wykorzystać je np. w grach komputerowych. Zresztą - zobaczcie sami.

d1gzywa
d1gzywa

Mocap.pl to studio, które współpracowało przy takich produkcjach, jak kultowy już "Wiedźmin 3: Dziki Gon", fantastyczny wizualnie "Bound" czy kontrowersyjny "Sniper 3: Ghost Warrior". Założyciel, Michał Hrydziuszko, pracuje na co dzień w studiu Flying Wild Hog. Warszawski deweloper przygotował obie części gry "Shadow Warrior", nad którą Mocap.pl również pracował.

Michał opowiedział nam, jak dokładnie działa sprzęt do motion capture i jak radzili sobie z wyjątkowo skomplikowanymi zadaniami.

d1gzywa
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1gzywa
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj