Trwa ładowanie...

Patostreamerka napoiła kota wódką. Potem rzucała nim podczas transmisji

Co robić, żeby zapewnić sobie chwilową popularność w internecie? Według niektórych streamerek, wystarczy eksponować swój biust. To jednak nie wystarczyło 31-latce o nicku Alinity. Dokonała jeszcze kilku kontrowersyjnych aktów.

Patostreamerka napoiła kota wódką. Potem rzucała nim podczas transmisjiŹródło: Twitch
d2ejwsu
d2ejwsu

Alinity, 31-letnia Kanadyjka prowadziła transmisję na żywo z rozgrywki w "Apex Legends". Ta gra nie cieszy się już taką popularnością, jak tuż po premierze, ale wciąż przykuwa sporą widownię. A jak najłatwiej przyciągnąć widzów na Twitchu? Eksponować biust.

W trakcie gry, na biurko Alinity wskoczył kot. Wdzięczne stworzenie o imieniu Milo już wielokrotnie było gościem streamu - czytamy w amerykańskim Newsweeku. Zwierzak wydawał się być atrakcyjnym dodatkiem do transmisji, który przyciągał widzów równie dobrze, co przesadnie eksponowane walory kobiety.

31-latka często popijała wódkę podczas transmisji na żywo. Jeden z internautów odkopał wideo z 2018 roku, na którym Alinity wypluwa wódkę ze swoich ust, prosto do kociego pyszczka. Biedne zwierzę - komentowali internauci, a streamerka się śmiała. Jednak wtedy jej się upiekło, sprawiedliwość nie dosięgła streamerki.

Teraz doszło do kolejnego wybryku. Streamerka rzuciła swoim kotem w powietrze tuż za siebie, bo zwierzak zasłaniał jej monitor. Według relacji internautów, zrobiła to kilkukrotnie. Z resztą, oceńcie sami, a w komentarzach znajdziecie więcej kontrowersyjnych wybryków.

Szybko pojawiły się zgłoszenia od organizacji PETA oraz Saskatoon Society for the Prevention of Cruelty to Animals. Domagały się one zablokowania konta streamerki w serwisie Twitch.tv. Jak na razie nic nie słychać o domniemanych karach. Tymczasem streamerka przeprosiła za swoje zachowanie za pośrednictwem Twittera.

d2ejwsu
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2ejwsu
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj