Najpopularniejszy streamer na świecie zmierzy się z polskimi graczami
Tyler "Ninja" Blevins zagra z polskimi fanami podczas wydarzenia Ninja’s Night Shift, które odbędzie się na przełomie lutego i marca w Warszawie. Wystartował konkurs, który wyłoni pięciuset graczy do rywalizacji z największą gwiazdą świata gamingu.
Twórca najpopularniejszego kanału na platformie Twitch zagra w Warszawie z grupą 500 osób podczas specjalnego wydarzenia Ninja’s Night Shift. Wielkie granie z Ninją odbędzie się na przełomie lutego i marca w Warszawie i będzie transmitowane na jego kanale na Twitchu dla setek tysięcy widzów na całym świecie. Dokładna data i miejsce zostaną ogłoszone wkrótce.
Oprócz możliwości zagrania z Tylerem, do wygrania będą również cenne nagrody – między innymi opaski charakterystyczne dla amerykańskiej gwiazdy. Co więcej, po raz pierwszy w historii wizerunek osobowości ze świata gamingu znalazł się na puszce Red Bulla w Polsce.
27-letni Blevins pochodzi z Detroit. Zaczynał swoją karierę esportową w Halo, ale na szerokie wody wypłynął wraz z falą popularności gier typu Battle Royale. Zaczęło się od H1Z1 i PUBG, a tytuł bezkonkurencyjnego króla Twitcha zdobył grając w Fortnite. O jego popularności świadczą liczby:
- 20 mln subskrybentów na kanale na YouTube;
- 12 mln obserwujących na Instagramie;
- blisko 400 mln wyświetleń streamów na Twitchu (najpopularniejszy kanał na świecie).
"Ninja" rozchwytywany jest przez mainstreamowe media. Pojawił się m.in. w talk show Ellen DeGeneres czy Jimmiego Fallona oraz na okładkach ESPN czy magazynu „New York Timesa”. Kilkanaście dni temu Ninja witał Nowy Rok, grając na nowojorskim Time Square między innymi w parze z Neymarem, przyciągając na słynny plac tysiące fanów i setki tysięcy do oglądania transmisji na Twitchu.
Wielkie granie z Tylerem odbędzie się w Warszawie wieczorową porą. Szansę zagrania z Amerykaninem dostanie 500 graczy, którzy wykażą się najlepszymi pomysłami i kreatywnością w konkursie prowadzonym na Instagramie oraz na tej stronie.
Zadaniem uczestników jest opublikowanie na Instagramie zdjęcia, filmu lub boomeranga pokazującego radość ze zwycięstwa podczas gry, oznaczając profil Red Bull Polska i dodając hashtag #ninjasnightshift. Zadanie nawiązuje do spontanicznych, żywiołowych reakcji Tylera podczas grania, którymi zjednał sobie fanów na całym świecie. W dalszym kroku uczestnicy powinni wejść na stronę i wypełnić prosty formularz. Pięciuset autorów zostanie zakwalifikowanych do udziału w wydarzeniu w Warszawie. Konkurs trwa od 14 stycznia do 21 lutego.
Rywalizacja podczas głównego eventu będzie oparta o grę typu Battle Royale w trybie DUO, czyli w dwuosobowych zespołach. Na graczy czekać będzie 5 rund eliminacji, z których do finału przejdzie w sumie 98 osób. W wielkim finale gracze będą mieli okazję zmierzyć się w trzech rundach z Ninją i jego partnerem, którego nazwisko zostanie ogłoszone wkrótce.
Red Bull w Polsce wprowadził na rynek specjalną puszkę z wizerunkiem Tylera Blevinsa. Puszka z Ninją jest dostępna wyłącznie w sieci sklepów Żabka.