Trwa ładowanie...

Najpopularniejszy streamer na świecie zmierzy się z polskimi graczami

Tyler "Ninja" Blevins zagra z polskimi fanami podczas wydarzenia Ninja’s Night Shift, które odbędzie się na przełomie lutego i marca w Warszawie. Wystartował konkurs, który wyłoni pięciuset graczy do rywalizacji z największą gwiazdą świata gamingu.

Najpopularniejszy streamer na świecie zmierzy się z polskimi graczamiŹródło: Facebook.com
dgwn6l3
dgwn6l3

Twórca najpopularniejszego kanału na platformie Twitch zagra w Warszawie z grupą 500 osób podczas specjalnego wydarzenia Ninja’s Night Shift. Wielkie granie z Ninją odbędzie się na przełomie lutego i marca w Warszawie i będzie transmitowane na jego kanale na Twitchu dla setek tysięcy widzów na całym świecie. Dokładna data i miejsce zostaną ogłoszone wkrótce.

Oprócz możliwości zagrania z Tylerem, do wygrania będą również cenne nagrody – między innymi opaski charakterystyczne dla amerykańskiej gwiazdy. Co więcej, po raz pierwszy w historii wizerunek osobowości ze świata gamingu znalazł się na puszce Red Bulla w Polsce.

27-letni Blevins pochodzi z Detroit. Zaczynał swoją karierę esportową w Halo, ale na szerokie wody wypłynął wraz z falą popularności gier typu Battle Royale. Zaczęło się od H1Z1 i PUBG, a tytuł bezkonkurencyjnego króla Twitcha zdobył grając w Fortnite. O jego popularności świadczą liczby:

  • 20 mln subskrybentów na kanale na YouTube;
  • 12 mln obserwujących na Instagramie;
  • blisko 400 mln wyświetleń streamów na Twitchu (najpopularniejszy kanał na świecie).
dgwn6l3

"Ninja" rozchwytywany jest przez mainstreamowe media. Pojawił się m.in. w talk show Ellen DeGeneres czy Jimmiego Fallona oraz na okładkach ESPN czy magazynu „New York Timesa”. Kilkanaście dni temu Ninja witał Nowy Rok, grając na nowojorskim Time Square między innymi w parze z Neymarem, przyciągając na słynny plac tysiące fanów i setki tysięcy do oglądania transmisji na Twitchu.

Wielkie granie z Tylerem odbędzie się w Warszawie wieczorową porą. Szansę zagrania z Amerykaninem dostanie 500 graczy, którzy wykażą się najlepszymi pomysłami i kreatywnością w konkursie prowadzonym na Instagramie oraz na tej stronie.

Zadaniem uczestników jest opublikowanie na Instagramie zdjęcia, filmu lub boomeranga pokazującego radość ze zwycięstwa podczas gry, oznaczając profil Red Bull Polska i dodając hashtag #ninjasnightshift. Zadanie nawiązuje do spontanicznych, żywiołowych reakcji Tylera podczas grania, którymi zjednał sobie fanów na całym świecie. W dalszym kroku uczestnicy powinni wejść na stronę i wypełnić prosty formularz. Pięciuset autorów zostanie zakwalifikowanych do udziału w wydarzeniu w Warszawie. Konkurs trwa od 14 stycznia do 21 lutego.

Rywalizacja podczas głównego eventu będzie oparta o grę typu Battle Royale w trybie DUO, czyli w dwuosobowych zespołach. Na graczy czekać będzie 5 rund eliminacji, z których do finału przejdzie w sumie 98 osób. W wielkim finale gracze będą mieli okazję zmierzyć się w trzech rundach z Ninją i jego partnerem, którego nazwisko zostanie ogłoszone wkrótce.

Red Bull w Polsce wprowadził na rynek specjalną puszkę z wizerunkiem Tylera Blevinsa. Puszka z Ninją jest dostępna wyłącznie w sieci sklepów Żabka.

dgwn6l3
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dgwn6l3
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj