Trwa ładowanie...

Nadciąga Destroyer: The U-Boat Hunter. Zobacz pierwszy zwiastun najnowszej produkcji od Iron Wolf Studio

Destroyer: The U-Boat Hunter to interaktywny thriller wojenny, płynnie łączący taktyczną symulację zwalczania okrętów podwodnych z porywającą fabułą. Obejmij dowodzenie na starannie zrekonstruowanym niszczycielu klasy Fletcher i poprowadź swoją załogę przeciwko nazistowskim U-Bootom w Bitwie o Atlantyk!

Nadciąga Destroyer: The U-Boat Hunter. Zobacz pierwszy zwiastun najnowszej produkcji od Iron Wolf StudioŹródło: Iron Wolf Studio, materiały prasowe
df6h91t
df6h91t

Wszystko w Twoich rękach, kapitanie!

Akcja gry rozgrywa się w 1942 roku, po wydarzeniach operacji “Paukenschlag” i krwawej łaźni, jaką U-Booty zgotowały Amerykanom wzdłuż wschodniego wybrzeża USA, zmuszając ich do wprowadzenia systemu konwojowego statków. Gracz obejmuje dowództwo na USS Janson (DD-524), fikcyjnym niszczycielu klasy Fletcher stworzonym w oparciu o USS Kidd (DD-661), prowadzącym grupę eskortującą ważny konwój. Wspomagany przez trzy inne niszczyciele kontrolowane przez AI gry, gracz odpowiada za całą grupę - począwszy od ustawiania formacji, poprzez wykonywanie wspólnych ataków, aż po ratowanie załóg storpedowanych jednostek.

Naszym celem jest zbudowanie wiarygodnego, wysoce autentycznego środowiska gry. W tym celu dążymy do odtworzenia technologii i doktryny amerykańskiej marynarki wojennej z lat czterdziestych XX wieku, a także do ukazania codziennego życia załogi, jej problemów i relacji międzyludzkich. Motywy te zostaną włączone do głównej fabuły i będą oparte na rzeczywistych historiach i anegdotach weteranów Marynarki Wojennej USA.
-Bartosz Pluta, prezes Iron Wolf Studio S.A.

Symulator z filmowym zacięciem

Fabuła Destroyer: The U-Boat Hunter przekazywana jest za pomocą filmowych cutscenek, które mocno wpisują się w mechanikę wyborów i konsekwencji obecną w grze. Strategiczne decyzje kapitana, jak również pewne wybory fabularne są kontrolowane przez gracza, a ich konsekwencje odczujemy zarówno w walce, jak i w rozwoju fabuły. Rozgrywka koncentruje się na kilku kluczowych miejscach na pokładzie okrętu: bojowym centrum informacji, mostku, pomieszczeniu sonaru, maszynowni i stanowiskach obserwacyjnych, pomiędzy którymi można przełączać się w każdej chwili w trakcie walki.

Iron Wolf Studio, materiały prasowe
Źródło: Iron Wolf Studio, materiały prasowe

Jednym z głównych założeń, których trzymamy się w naszym projekcie, jest coś, co nazywamy "realistyczną świadomością pola walki". Oznacza to, że nie będzie innego sposobu, aby przejrzeć mgłę wojny, niż poprzez użycie autentycznego sprzętu i procedur. Nie ma żadnego "widoku z lotu ptaka", a gracz nie będzie wszechwiedzący. Uważamy, że jest to szczególnie ważne w odtwarzaniu zwalczania okrętów podwodnych, gdzie przewagę w walce uzyskuje się głównie poprzez wykrywanie, lokalizowanie i śledzenie obecności wroga.
-Artur Salwarowski, wiceprezes Iron Wolf Studio S.A.

Kluczowe elementy gry:

  • platforma: PC
  • gatunek: połączenie milsimu (military simulator) ze strategią czasu rzeczywistego i elementami fabularnymi.
  • realistyczne odwzorowanie radaru, sonaru i urządzeń nawigacyjnych na okręcie.
  • mechanika wyborów i konsekwencji, która umożliwi graczowi podejmowanie kluczowych decyzji w miarę rozwoju fabuły.
  • technologie Xsense i Faceware (motion capture) będą wykorzystywane w cutscenkach, aby zapewnić wysoką jakość animacji postaci.
  • pierwszy epizod serii będzie się skupiał wyłącznie na walce z okrętami podwodnymi - w planach są kolejne epizody, które przeniosą akcję na Pacyfik i rozszerzą zakres gry o walkę z jednostkami nawodnymi oraz powietrznymi.

Wydawcą gry jest studio Iron Wolf Studio S.A.
Premiera gry zostanie wkrótce ogłoszona.

df6h91t
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
df6h91t
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj