Nadciąga Destroyer: The U-Boat Hunter. Zobacz pierwszy zwiastun najnowszej produkcji od Iron Wolf Studio
Destroyer: The U-Boat Hunter to interaktywny thriller wojenny, płynnie łączący taktyczną symulację zwalczania okrętów podwodnych z porywającą fabułą. Obejmij dowodzenie na starannie zrekonstruowanym niszczycielu klasy Fletcher i poprowadź swoją załogę przeciwko nazistowskim U-Bootom w Bitwie o Atlantyk!
Wszystko w Twoich rękach, kapitanie!
Akcja gry rozgrywa się w 1942 roku, po wydarzeniach operacji “Paukenschlag” i krwawej łaźni, jaką U-Booty zgotowały Amerykanom wzdłuż wschodniego wybrzeża USA, zmuszając ich do wprowadzenia systemu konwojowego statków. Gracz obejmuje dowództwo na USS Janson (DD-524), fikcyjnym niszczycielu klasy Fletcher stworzonym w oparciu o USS Kidd (DD-661), prowadzącym grupę eskortującą ważny konwój. Wspomagany przez trzy inne niszczyciele kontrolowane przez AI gry, gracz odpowiada za całą grupę - począwszy od ustawiania formacji, poprzez wykonywanie wspólnych ataków, aż po ratowanie załóg storpedowanych jednostek.
Naszym celem jest zbudowanie wiarygodnego, wysoce autentycznego środowiska gry. W tym celu dążymy do odtworzenia technologii i doktryny amerykańskiej marynarki wojennej z lat czterdziestych XX wieku, a także do ukazania codziennego życia załogi, jej problemów i relacji międzyludzkich. Motywy te zostaną włączone do głównej fabuły i będą oparte na rzeczywistych historiach i anegdotach weteranów Marynarki Wojennej USA.
-Bartosz Pluta, prezes Iron Wolf Studio S.A.
Symulator z filmowym zacięciem
Fabuła Destroyer: The U-Boat Hunter przekazywana jest za pomocą filmowych cutscenek, które mocno wpisują się w mechanikę wyborów i konsekwencji obecną w grze. Strategiczne decyzje kapitana, jak również pewne wybory fabularne są kontrolowane przez gracza, a ich konsekwencje odczujemy zarówno w walce, jak i w rozwoju fabuły. Rozgrywka koncentruje się na kilku kluczowych miejscach na pokładzie okrętu: bojowym centrum informacji, mostku, pomieszczeniu sonaru, maszynowni i stanowiskach obserwacyjnych, pomiędzy którymi można przełączać się w każdej chwili w trakcie walki.
Jednym z głównych założeń, których trzymamy się w naszym projekcie, jest coś, co nazywamy "realistyczną świadomością pola walki". Oznacza to, że nie będzie innego sposobu, aby przejrzeć mgłę wojny, niż poprzez użycie autentycznego sprzętu i procedur. Nie ma żadnego "widoku z lotu ptaka", a gracz nie będzie wszechwiedzący. Uważamy, że jest to szczególnie ważne w odtwarzaniu zwalczania okrętów podwodnych, gdzie przewagę w walce uzyskuje się głównie poprzez wykrywanie, lokalizowanie i śledzenie obecności wroga.
-Artur Salwarowski, wiceprezes Iron Wolf Studio S.A.
Kluczowe elementy gry:
- platforma: PC
- gatunek: połączenie milsimu (military simulator) ze strategią czasu rzeczywistego i elementami fabularnymi.
- realistyczne odwzorowanie radaru, sonaru i urządzeń nawigacyjnych na okręcie.
- mechanika wyborów i konsekwencji, która umożliwi graczowi podejmowanie kluczowych decyzji w miarę rozwoju fabuły.
- technologie Xsense i Faceware (motion capture) będą wykorzystywane w cutscenkach, aby zapewnić wysoką jakość animacji postaci.
- pierwszy epizod serii będzie się skupiał wyłącznie na walce z okrętami podwodnymi - w planach są kolejne epizody, które przeniosą akcję na Pacyfik i rozszerzą zakres gry o walkę z jednostkami nawodnymi oraz powietrznymi.
Wydawcą gry jest studio Iron Wolf Studio S.A.
Premiera gry zostanie wkrótce ogłoszona.