Marka Wilkinson Sword wchodzi w świat gamingu z kampanią zachęcającą do kształ-towania swojego stylu oraz charakteru.

Gimper, Rojo oraz profesjonalni zawodnicy esportowi w digitalowej kampanii Wilkinson Sword. To pierwsze działanie marki w świecie esportu oraz gamingu. Celem projektu jest nie tylko promocja brandu, ale również łamanie stereotypu gracza oraz rzucenie światła na autentyczne emocje i wysiłek wkładany w wypracowanie własnego stylu i charakteru.

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Materiał Partnera
Materiał Partnera

Wilkinson Sword w sześciu spotach przybliża sześć historii popularnych influencerów, skupiając się na wyzwaniach, jakie podejmowali w dążeniu do osiągnięcia sukcesu. Akcja jest częścią szerszej kampanii wizerunkowej nawiązującej do korzeni marki, której hasło to „Sharpening your style since 1772”.

Startuje digitalowa wizerunkowa kampania marki Wilkinson z udziałem Tomasza „Gimpera” Dzia-łowego, Patryka „Rojo” Rojewskiego oraz profesjonalnych graczy - Pawła „Innocenta” Mocka, Daniela „Stompa” Płomińskiego, Michała „Mono” Gabszewicza oraz Mateusza „Kikisa” Szkudlar-ka. Wszyscy bohaterowie to uznane osobowości w świecie gamingu i esportu. Kampania skupia się na ich indywidualnych cechach, stylu oraz drodze, którą każdy z bohaterów przeszedł, aby osiągnąć sukces. Historie oparte są na pomyśle wewnętrznej rozmowy bohatera z samym sobą, w której podsumowuje on swoją drogę do sukcesu, wspomina przeszkody, które musiał poko-nać, analizuje swoje decyzje oraz zmiany jakie w nim zaszły.

Aktywność z influencerami ze świata esportu i gamingu realizowana jest w ramach szerszej kampanii wizerunkowej nawiązującej do korzeni marki. Wilkinson Sword pomaga kształtować wizerunek od 1772 roku, inspirując pokolenia mężczyzn do wyrażania swojej osobowości i indy-widualnego stylu. Realizacja kampanii koncentruje się na spocie „Przyszłość jest w Twoich rę-kach”, charakteryzującym się imponującym językiem wizualnym. Marka produktów do golenia z historią sięgającą 1772 roku, ożywia swoje historyczne znaczenie i skupia się na ważnych chwi-lach w życiu mężczyzn z różnych epok. Łączy ich wszystkich moment, kiedy przyszłość leży w ich rękach.

Najnowsza aktywność to pierwszy krok marki w świecie esportu i gamingu, ale od samego początku Wilkinson Sword chciał zaoferować odbiorcom dodatkowe wartości i ciekawe historie ludzi, którzy ciężko pracowali na swój sukces i z determinacją budowali swój własny styl i charak-ter.

„Esport i gaming to obecnie najszybciej rozwijająca się dziedzina rozrywki. To emocje, wyzwania, przełomowe momenty w życiu młodych ludzi. Chcemy jako marka być obecni w świecie auten-tycznych bohaterów i zachęcać naszych konsumentów, aby z odwagą budowali swój styl i cha-rakter - tak jak ich idole” - mówi Beata Kozieł, Regional Marketing Manager Poland, Edgewell Personal Care Poland.

Akcja prowadzona jest na kanałach twórców i marki Wilkinson Sword. Koncepcję kreatywną kampanii oraz działania z influencerami przygotowała agencja marketingu esportowego Team-Play. Zakupem mediów zajął się Wavemaker. Produkcję zrealizował dom produkcyjny Artcore, a za stworzenie konceptu branded conetntu i reżyserię odpowiedzialny jest Marek Spadło.

Materiał Partnera

Źródło artykułu: Materiał Partnera

Wybrane dla Ciebie

War Hospital. Zwiastun gry o I wojnie światowej
War Hospital. Zwiastun gry o I wojnie światowej
Barn Finders VR: The Pilot. Aukcje magazynowe w VR
Barn Finders VR: The Pilot. Aukcje magazynowe w VR
World of Warcraft. Rzadki przedmiot sprzedany za prawie 15 tys. zł
World of Warcraft. Rzadki przedmiot sprzedany za prawie 15 tys. zł
Gwiazda Call of Duty Mobile zamordowana przez kolegę. Nie miał wyrzutów
Gwiazda Call of Duty Mobile zamordowana przez kolegę. Nie miał wyrzutów
Elon Musk pisze o "Cyberpunku 2077", akcje CD Projektu idą w górę
Elon Musk pisze o "Cyberpunku 2077", akcje CD Projektu idą w górę
WoW Classic. Niezwykle rzadka broń sprzedana za równowartość 20 tysięcy złotych
WoW Classic. Niezwykle rzadka broń sprzedana za równowartość 20 tysięcy złotych
Czy Cyberpunk 2077 to gra 10/10? Moje wrażenia po 45 godzinach
Czy Cyberpunk 2077 to gra 10/10? Moje wrażenia po 45 godzinach
Recenzje Cyberpunk 2077. Ocena 7/10? Oto czym podpadła gra
Recenzje Cyberpunk 2077. Ocena 7/10? Oto czym podpadła gra
Monster Hunter. 10 sekund rasizmu w filmie może słono kosztować
Monster Hunter. 10 sekund rasizmu w filmie może słono kosztować
Dariusz Gnatowski nie żyje. "Boczek" z Kiepskich podkładał głos w grze przygodowej
Dariusz Gnatowski nie żyje. "Boczek" z Kiepskich podkładał głos w grze przygodowej
Nowe, darmowe gry w Epic Games Store. Genialny horror Amnesia i intrygująca strategia Kingdom
Nowe, darmowe gry w Epic Games Store. Genialny horror Amnesia i intrygująca strategia Kingdom
W Cyberpunk 2077 będziemy jeździli Porsche 911. Kultowy samochód przerobili Polacy
W Cyberpunk 2077 będziemy jeździli Porsche 911. Kultowy samochód przerobili Polacy