Trwa ładowanie...
Informacja prasowa
wiadomości
13-12-2018 15:35

Intel i ESL wzmacniają współpracę. Zainwestują 100 mln dolarów w największe partnerstwo technologiczne w historii esportu

W ciągu najbliższych trzech lat Intel oraz ESL zainwestują ponad 100 milionów dolarów, aby kształtować przyszły krajobraz esportu poprzez innowacyjne technologie, turnieje i wydarzenia, tworząc największe w historii esportu partnerstwo technologiczne.

Intel i ESL wzmacniają współpracę. Zainwestują 100 mln dolarów w największe partnerstwo technologiczne w historii esportuŹródło: Materiały prasowe
d101rhj
d101rhj

W miarę wzrostu popularności esportu i jego ciągłego rozwoju do rangi przemysłu o wartości miliarda dolarów, Intel oraz ESL będą kontynuować współpracę w celu dostarczenia niesamowitych emocji esportowych graczom i fanom na całym świecie. Oprócz rozpoczęcia 14 sezonu Intel Extreme Masters, najdłużej funkcjonującego turnieju esportowego na świecie, w 2019 roku partnerstwo obejmie również wsparcie dla najważniejszych wydarzeń ESL, w tym ESL One powered by Intel i CS:GO Pro League, oraz Intel Grand Slam. Inwestycja wprowadzi również esport do nowych regionów świata, m.in. inaugurując obecność wielkich wydarzeń esportowych na nowych rynkach regionu APAC.

- ESL i Intel pracują w esporcie ramię w ramię przez prawie dwie dekady - powiedział Ralf Reichert, założyciel i współzałożyciel ESL. - Wspólnie osiągaliśmy wiele kamieni milowych w tej branży i pomogliśmy wielu graczom stać się legendami tego sportu. Długoterminowe, rozszerzone partnerstwo z firmą Intel otwiera przed nami jeszcze więcej możliwości na zupełnie innym poziomie w skali globalnej.

Jako globalny partner technologiczny ESL, Intel dostarczy rozwiązania gwarantujące najwyższą technologiczną jakość wszystkich turniejów i wydarzeń. Do nich należy m.in. najlepszy procesor do gier - Intel Core i9 oraz procesory Intel Xeon, które będą gwarantować odpowiednią wydajność dla zapewnienia najwyższego poziomu produkcji wydarzeń esportowych. W ramach rozszerzonej umowy, Intel będzie również testować nowe technologie, takie jak 5G.

- Nasza wspólna inwestycja z ESL w rozwój esportowego ekosystemu oznacza, że rozwój, który zainicjowaliśmy poprzez wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań przez ostatnie dwie dekady będzie kontynuowany - powiedział John Bonini, Vice President and General Manager of VR, Gaming and Esports w Intelu. - Intel jest silnie zaangażowany w rozwój esportu, stawiając na pierwszym miejscu społeczność fanów i graczy, dla których przygotowujemy najlepsze rozwiązania technologiczne.

d101rhj

Intel oraz ESL mogą pochwalić się najdłuższym partnerstwem w esporcie. Wspólne projekty firmy prowadzą już od 18 lat. W 2006 roku, kiedy Intel został oficjalnym sponsorem Intel Extreme Masters, współpraca urosła do skali globalnej. W 2016 roku Intel został Globalnym Partnerem Technologicznym ESL, tworząc jedne z najbardziej prestiżowych i docenianych turniejów esportowych na świecie. Na uwagę zasługują następujące osiągnięcia:

• W 10 największych wydarzeniach w 2018 roku, ESL przyciągnęło średnio do 15,000 odwiedzających dziennie.
• W 2018 największe esportowe wydarzenie roku, Intel Extreme Masters oraz ESL One powered by Intel w Katowicach, było oglądane na żywo przez 169,000 fanów oraz wygenerowało 3,4 miliarda minut obejrzanego materiału online.
• Od ponad dekady ESL obsługuje największą na świecie liczbę imprez esportowych, w tym nieprzerwaną serię 73 różnych wydarzeń na żywo w ramach Intel Extreme Masters, które obejmowały Amerykę Północną, Amerykę Południową, Europę, Bliski Wschód, Chiny, Azję Południowo-Wschodnią i Australię. W 2019 r. ESL i Intel świętować będą przekroczenie kolejnego kamienia milowego - IEM Sydney stanie się 75 wydarzeniem tej serii.

d101rhj
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d101rhj
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj