Trwa ładowanie...
Informacja prasowa
e-sport
oprac. Barnaba Siegel
20-11-2017 15:34

Esport i gaming w komunikacji do 16-milionowej społeczności graczy w Polsce tematem najnowszej edycji IAB HowTo

HowTo: play esports & gaming marketing to kolejne spotkanie organizowane w ramach IAB HowTo - cyklu wydarzeń poświęconych zagadnieniom marketingu online. Rozpoczynają się właśnie zapisy na wydarzenie, podczas którego eksperci podzielą się wiedzą na temat pozyskiwania graczy i fanów esportu jako klientów marki.

Esport i gaming w komunikacji do 16-milionowej społeczności graczy w Polsce tematem najnowszej edycji IAB HowToŹródło: Monday PR
d24shj7
d24shj7

Już 6 grudnia br. w Warszawie odbędzie się konferencja skierowana do marketerów i pracowników agencji zainteresowanych profesjonalnym wykorzystaniem esportu i gamingu do realizacji celów biznesowych marek. Wydarzenie organizowane jest w ramach IAB HowTo - cyklu wydarzeń inicjowanych przez członków grup roboczych działających przy IAB Polska. Ich ideą jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej.

Polska społeczność graczy to aż 16 milionów osób grających na wszystkich rodzajach platform: PC, konsole i smartfony. Pośród nich już 2,2 mln interesuje się rozgrywkami esportowymi, które potrafią przyciągnąć nawet 1 mln użytkowników na Twitchu w ciągu jednego tygodnia. Granie i oglądanie gier komputerowych wywołuje większe zaangażowanie niż inne formy rozrywki. Ten potencjał w naszym kraju wykorzystują już takie marki jak Play, Sprite, Samsung czy Burger King.

Uczestnicy HowTo: play esports & gaming marketing dowiedzą się, co charakteryzuje grupę docelową graczy, czym jest esport i kim jego fani oraz jak budować strategię marketingu esportowego. Poznają zasady tworzenia angażującego contentu, współpracy z gamingowymi influencerami i drużynami esportowymi. Eksperci pokażą także jak organizować eventy dla graczy i jak profesjonalnie przeprowadzić transmisję z rozgrywek.

Widzimy rosnące zainteresowanie wykorzystaniem gamingu i esportu w komunikacji coraz liczniejszych kategorii, ze szczególnym uwzględnieniem branż FMCG oraz usług. Wystarczy powiedzieć, że większość firm spoza branży gier zdecydowała się na wejście w ten obszar w tym roku, a jeszcze więcej szykuje się na kolejny rok. Misją IAB Polska jest popularyzacja wiedzy na temat narzędzi i strategii w marketingu interaktywnym, więc w czasie tej edycji HowTo chcemy przygotować przedstawicieli firm i ich agencji na efektywne wykorzystanie gamingu w komunikacji od początku 2018 roku – zapowiada Piotr Bombol z agencji Gameset, przewodniczący rady programowej konferencji.

d24shj7

Wśród ekspertów IAB HowTo znajdą się marketerzy, przedsiębiorcy z rynku gier i esportu oraz przedstawiciele mediów. Będą to m.in.: Maciej “Sawik” Sawicki - właściciel domu produkcyjnego Foszer Sawicki, Kamil Górecki – CEO FantasyEXPO, Piotr Lipski i Tomasz Wnukowski – właściciele PRIDE Gaming, Justyna Borkowska – prowadząca kampanię gamingowe i esportowe w MediaCom i Szymon Kubiak - Head of Content Creation w MediaCom, Hisham Itani - Junior Marketer and Esports Expert, Michał Miłosz - Head of Growth and Engagement w Kinguin Poland.

Uczestnictwo w wydarzeniu jest płatne – opłata wynosi 340 zł netto, a dla posiadaczy certyfikatu DIMAQ - 240 zł netto. Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.

d24shj7
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d24shj7
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj