Cyberpunk 2077. Na Xbox One gra działa "ekstremalnie niesatysfakcjonująco"
Okazuje się, że powodem przesunięcia premiery Cyberpunka 2077 ma być problem z działaniem gry na Xbox One. Pomagać CD Projekt Red w wykonaniu udanej konwersji gry na tę platformę mają trzy inne studia.
Według informacji portalu "PolskiGamedev.pl" premiera Cyberpunka została opóźniona przez to, że gra na Xbox One działa "ekstremalnie niesatysfakcjonująco.
QLOC, Crunching Koalas i Testronic
Redom przy pracy nad xboxową wersją mają pomagać trzy inne studia posiadające doświadczenie w konwersjach i optymalizacjach. Jednym z nich jest na pewno QLOC, którego udział według informacji "PolskiGamedev.pl" mają potwierdzać "trzy godne zaufania źródła". QLOC, która wcześniej wykonała m.in. pecetowy port Mortal Kombat 11, ma pomagać Redom nie tylko przy testach, ale tworzyć również assety i wspierać ich w zakresie developmentu.
Kolejnym studiem mającym być zaangażowanym w pomoc jest Crunching Koals, warszawskie studio tworzące własne gry (np. MouseCraft) i wykonujące porty produkcji innych firm (np. This War of Mine, Beat Cop).
Trzecim potwierdzonym studiem ma być Testronic.
Źródło: PolskiGamedev.pl