COVID: The Outbreak. Nowa gra strategiczna od polskiego producenta
Studio deweloperskie Jujubee stworzyło nową grę, w której gracze przyjmują rolę globalnej organizacji zdrowia. Ich zadaniem jest opanowanie pandemii, która dziesiątkuje świat. Twórcy gry deklarują, że 20 proc. zysku ze sprzedaży przeznaczą na walkę z COVID-19.
"COVID: The Outbreak" to najnowsza propozycja studia Jujubee, które tworzą byli pracownicy CD Projekt RED, Traveller’s Tales i Inifinite Dreams. Ich celem jest dostarczanie rozrywki dopasowanej do wszystkich liczących się platform sprzętowych np. konsole, PC, Android czy iOS.
Gry poruszające istotne kwestie
W portfolio Jujubee odnaleźć można takie hity jak: zręcznościowa seria Flashout, symulator polityczny Realpolitiks oraz gra przygodowa Kursk, poświęcona katastrofie rosyjskiego okrętu atomowego K-141 Kursk. Ich twórcy uważają, że "gry powinny poruszać aktualne i poważne tematy". Tak jest też w przypadku "COVID: The Outbreak".
COVID: The Outbreak
Ostatnio wydana gra rozgrywa się w świecie opanowanym przez koronawirusa. Grający wcielają się w rolę globalnej organizacji zdrowia, która musi zwalczyć poważną pandemię. Do tego konieczne jest sprawne zarządzanie zasobami, wydawanie dekretów, tworzenie projektów czy budowanie budynków. Trwa wyścig z czasem o stworzenie skutecznej szczepionki.
Zobacz też: Sony ZV-1, czyli kompakt dla wlogerów w naszych rękach.
Studio Jujubee zadeklarowało, że przekaże 20 proc. ze sprzedaży netto w miesiącach maj oraz czerwiec z platformy Steam na wybrane fundacje charytatywne, zaangażowane w walkę z koronawirusem.