Trwa ładowanie...

Counter-Strike: Global Offensive najpopularniejszy w historii. Padł rekord graczy w CS:GO

Rekord jednocześnie zalogowanych użytkowników w Counter-Strike: Global Offensive. Według statystyk usługi Steamcharts, licznik dobił wczoraj po południu aż do 924045 graczy! Już niewiele brakowało do miliona.

Counter-Strike: Global Offensive najpopularniejszy w historii. Padł rekord graczy w CS:GOŹródło: steampowered, fot: Valve
d9ci2dp
d9ci2dp

To spore przebicie ostatniego maksimum, które przed ostatnimi wzrostami miało miejsce w kwietniu 2016 roku, kiedy jednocześnie w CS:GO bawiło się 850485 graczy. Tak naprawdę wyższy poziom widzieliśmy już 8 lutego, wtedy wynik wynosił 874875, ale można to rozpatrywać jako utrzymujący się trend wysokiej popularności.

steamcharts
Źródło: steamcharts

Właśnie od tamtej pory Counter-Strike: Global Offensive utrzymuje się niezmiennie na bardzo wysokim poziomie i z wczorajszym odnotowuje cztery maksima. 874875 8 lutego, 901305 9 lutego, 916996 29 lutego i w końcu 924045 1 marca.

Możliwe, że to nie ostatnie słowo CS:GO

Patrząc po trendzie, są w najbliższym czasie szanse na to, że CS:GO przebije milion jednocześnie grających, choć niewykluczone, że to wczoraj widzieliśmy największy wzrost. Skąd takie wnioski? W miniony weekend byliśmy świadkami rozgrywek w CS:GO podczas Intel Extreme Masters 2020 w Katowicach.

Impreza odbyła się, choć za zamkniętymi drzwiami tylko dla zawodników, obsługi i dziennikarzy. Odwołano wstęp widzów na IEM 2020. Ten fakt zapewne pomógł statystykom. A, że IEM stał się zamkniętą imprezą przez koronawirusa, możemy przyznać, że w pewnym sensie epidemia pomogła popularności Counter-Strikea: Global Offensive.

d9ci2dp
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d9ci2dp
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj