Trwa ładowanie...

Astralis zwycięzcą katowickiego Majora!

W wielkim finałe Intel Extreme Masters w "Counter Strike: Global Offensive", duńskie Astralis pokonało Finów z ENCE eSports i obroniło tytuł zgarniając 500 000 $.

Astralis zwycięzcą katowickiego Majora!Źródło: Materiały prasowe
d4dpsow
d4dpsow

Rewelacja tegorocznych rozgrywek musiała uznać wyższość utytułowanych faworytów.

Początek spotkania pachniał niespodzianką. Finowie wygrali pistoletówkę i prowadzili 2:0 po odważnych i nieszablonowych akcjach. Doświadczony przeciwnik po kilku chwilach przejął jednak kontrolę nad meczem doprowadzając do korzystnego dla siebie wyniku 11:4. Po zmianie stron ENCE stawiając zacięty opór, napsuło Astralis trochę krwi, co spotkało się z gorącym aplauzem publiczności, szczelnie wypełniającej katowicki Spodek.

W końcówce pierwszej mapy ogranie Duńczyków wzięło górę nad młodzieńczą fantazją i zawodnicy Astralis zwyciężając 16:11 wykonali pierwszy krok do zdobycia pucharu.

Po zmianie mapy na Inferno wypadki potoczyły się szybko. Obrońcy tytułu zupełnie zdominowali zagubionych debiutantów, który pierwszy punkt zdobyli dopiero przegrywając 0:10. Ostateczny wynik 16:4 dla Astralis oddaje idealnie różnicę esportowej klasy.

Finał katowickiego Majora można porównać do walki Dawida z Goliatem, z tą różnicą, że Goliat tym razem nie dał przeciwnikowi najmniejszych szans, wyrastając na niekwestionowaną legendę CS: GO, niepokonaną i dyktującą warunki od prawie dwóch lat.

d4dpsow
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4dpsow
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj