Zak McKracken and the Alien Mindbenders
Futurystyczna przygodówka, której fabuła toczyła się w roku 1997 (jej data wydania to 1988 rok) i opowiadała o próbie powstrzymania kosmitów przed ogłupieniem całej ludzkości. Mieli oni to zrobić poprzez opanowanie firmy telefonicznej i emitowanie za pomocą aparatów dźwięku o określonej częstotliwości. Rozgrywka bazowała na wciąż innowacyjnym interfejsie SCUMM, opracowanym przez firmę LucasArts na potrzeby tworzonych przez nią gier przygodowych. Była to trzecia gra korzystająca z jego dobrodziejstw.
W grze ciekawe było również oryginalne podejście do zabezpieczenia antypirackiego. Za każdy razem, gdy gracz opuszczał USA lub wracał do kraju, na lotnisku pytany był o kod, możliwy do znalezienia w instrukcji. W przypadku złej odpowiedzi bohater zatrzymywany był w więzieniu, gdzie wysłuchiwał długiego monologu przeciwko piractwu.