P.A.M.E.L.A.
P.A.M.E.L.A. może być przestrogą dla pochłoniętej obsesją rozwoju biologicznego i technologicznego współczesnej cywilizacji. Twórcy ukazują futurystyczny świat, w którym więzy rodzinne prawie nic nie znaczą, społeczeństwo ma obsesję na punkcie wyglądu, a źródła naturalne dramatycznie się kurczą. Ulegli potwornym mutacjom mieszkańcy stanowią śmiertelne niebezpieczeństwo.
P.A.M.E.L.A. - opis gry
P.A.M.E.L.A. to survival horror science-fiction, którego akcja ma miejsce w utopijnym Edenie. Piękna realistyczna grafika została stworzona dzięki silnikowi Unity. Gracz wciela się w widzianego z perspektywy pierwszoosobowej bohatera, budzącego się z hibernacji w tym zupełnie nowym dla niego świecie. Dla zainfekowanych przez chorobę mieszkańców Edenu jest intruzem, dlatego musi się przed nimi bronić. Pomaga mu wszechobecna sztuczna inteligencja, tytułowa P.A.M.E.L.A. Dla większej płynności gry, interfejs został wtopiony w akcję.
Bohater eksploruje niebezpieczny otwarty świecie, napędzany przez odnawialne, ale zależne od Cyanotrilu źródła energii. Korzystanie z prądu lepiej więc ograniczyć. By przetrwać, bohater musi gromadzić i ulepszać broń. Może też znaleźć sobie sojuszników. Protagonista musi jednak pamiętać, że każda decyzja niesie za sobą szereg konsekwencji. Celem gry P.A.M.E.L.A. jest odnalezienie odpowiedzi, dlaczego cywilizacja upadła oraz przetrwanie.
Mieszkańcy Edenu cierpią na różne stadia infekcji. Niektórzy mogą wydawać się niemal nietknięci epidemią, innych ogarnął szał, wywołany bólem. Ich sylwetka jest w mniejszym lub większym stopniu zmutowana. Zarażeni przejawiają odmienne zachowania w zależności od rodzaju mutacji. Mogą wyczekiwać na atak, skradać się lub od razu dać upust swojemu gniewowi. Bohater może odpowiedzieć walką lub próbować unikać zagrożenia. Protagonista gry P.A.M.E.L.A. ma możliwość skorzystania z opcji biorozszerzeń, które potencjalnie zwiększyłyby jego szansę, ale czy warto zamieniać się w zombie?
P.A.M.E.L.A. to nie jedyna sztuczna inteligencja w grze. W Edenie znajdują się też nanoroboty, robo-kustosze i broniące bezpieczeństwa garnizony. Nie są one bezosobowe, gdyż każda AI ma swoją osobowość, która wpływa na różnorodność interakcji.
P.A.M.E.L.A. - produkcja
P.A.M.E.L.A. została stworzona przez NVYVE Studios. Dostępna jest w ramach wczesnego dostępu na platformie Steam. Cena gry P.A.M.E.L.A. to 89,99 zł.
Wydawca | NVYVE Studios |
Dystrybutor | Steam |
Kategoria wiekowa | 16+ |
Data premiery (Świat) | 09.03.2017 |
Tryby gry | single player |
Platformy | PC |
Wymagania sprzętowe PC | Minimalne wymagania sprzętowe:
|
Oficjalna strona www | pamelagame.com |