gry
newsy
gry Top MMO
  • Karta gry

  • PC

Wilk i Zając 2- Nu Pogodi!

Okładka gry Wilk i Zając 2- Nu Pogodi!
  • Recenzja

  • PC

Wilk i Zając 2- Nu Pogodi!

27.11.2005 00:11 | Autor: Katarzyna Olechnowska

Pierwsze, na co zwraca się uwagę, to bardzo ładna oprawa programu, wydanego w serii Kolekcja Młodego Gracza. Zwykle zawarto�ć wielkich, tekturowych opakowań produktów znanych wydawców gier bardzo mnie rozczarowujš. Opakowanie Wilka i Zajšca za� jest bardzo przyzwoite, stosunkowo niewielkie, kolorowe, a sama płyta włożona jest w cienkie pudełko typu slim.

komentarze: 1
więcej

Wymagania sprzętowe:

Pentium II 300 MHz, 32 MB Ram, CD Rom x 12, Win 98/Me/2000/XP

dodaj swoją opinię

Opinie (17):

Nick:*
Treść:*
 
Akceptuję regulamin serwisu i wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę S.A. moich danych osobowych dla celów związanych z zamieszczeniem opinii na stronach internetowych serwisu.
Wirtualna Polska S.A. w Gdańsku informuje, że zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, a ponadto Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
 
 

Dodana opinia pojawi się na liście za kilka minut

gość (Gość) 2013-11-02 14:17:53

Jak włączyć telewizor w 13 poziomie?

Zgłoś do moderacji

gość (Gość) 2012-01-31 20:21:39

jak przejść 27??

Zgłoś do moderacji

malrosa (Gość) 2012-01-15 21:08:32

Przeszłam całą grę.Bardzo fajna

Zgłoś do moderacji

Ricek2 (Gość) 2011-07-04 18:12:25

elo wam powiedzcie mi jak przejsc poziom 12

Zgłoś do moderacji

Anus (Gość) 2010-11-12 10:48:46

23.na następnym poziomie bierzesz ten mieczyk kapitanowi i jak nadjedzie zielona skrzynka to przecinasz łańcuch.
24.. na 24 podnosisz lewą i prawą dżwigienkę.
25. bierzesz mop przewracasz wiadro i mopem klikasz na wilka. jak przejdziesz to kliknij na kartkę. jeszcze raz kliknij na kartkę a kartką na kapitana.
26.otwierasz środkową szufladę i bierzesz śtućce z łóżka wystaje kołdra, weż ją. nożem wycinasz drabinę z kołdry, bierzesz widelec i klikasz na wilka. widelec przyczep do drabine , rzuć ją na górne łóżko i wejdż.
27. nie muszę tłumaczyć ;)

Zgłoś do moderacji

Anus (Gość) 2010-11-12 10:35:13

Wiem jak przejść poziom gdzie wilk musi przejść do statku!
Zabierasz ten drut nad maszyną i klikasz nim w te takie dziury tam w tej maszynie i wtedy włączasz ją i jedzie maszyna klikasz zielony guzik i voilla!

Zgłoś do moderacji

kuba43521 (Gość) 2010-10-15 18:39:13

co dalej??

Zgłoś do moderacji

Grzes (Gość) 2010-09-09 15:06:49

żeby pżejść 22 planszę trzeba położyć drut naostrzeżeniu wysokie napięcie

Zgłoś do moderacji

Falia (Gość) 2010-08-14 18:53:07

Powiem wam jak przejść, te 1 poziomy:

1.: Naciskamy na ten kapelusz na kartce. On się odsłania i wychodzi klucz. Bierzemy go i otwieramy klatkę z myszą. Mysz ucieka razem z kotem (kot goni myszkę). Łapiemy królika za uszy i wychodzimy z pomieszczenia.

2.:Bierzemy wiaderko i to taką małą siekierkę. Siekierką otwieramy skrzynie i wychodzi z nie go piasek. Wiaderkiem wysypujemy piasek (robimy to 2 razy). Gdy już to zrobimy wchodzimy na ten piasek.

3.: Bierzemy to kolczaste kółko i wiaderko. Naprawiamy kran (tym kółkiem naciskając nim na kranie) i puszczamy wodę. Ta woda omdlewa strażaka. Puszczamy ponownie wody i bierzemy wiadro. Naciskamy wiadrem na wodę przez co dostajemy wodę. Wiadrem pełnym wody naciskamy na strażaka by pomógł nam się wydostać.

4.: Zabieramy rurkę podobną do armaty. Tą rurką bierzemy deskę z pobliskiej (chyba) stodoły. Przy okazji zabieramy łopatę. Łopatą wykopujemy kamień (2 razy) następnie kładziemy na to deskę a z deski wskakujemy na górę.

5.: Bierzemy deskę która jest pod drabinką. Kładziemy ją obok drążka. Poprzez te deskę wskakujemy i zaczynamy się kręcić później wskakujesz na parapet. Z parapetu dochodzisz do zająca (naciskasz na nie go).



6.: Bierzemy szable i niebieską, dolną część od automatu. Wywracamy koszyk i wchodzi na nie go (nie bierzemy go!). Z koszyka wskakujemy na automat. Szablą zabieramy część od rury. Wtedy niszczy nam się szabla, ale to nic. Zabieramy koszyk. Zakładamy to na siebie i idziemy.

7.: Zabierasz od czarnego samochodu to kółko (wiecie o co chodzi). Następnie od żółtego samochodu zabierasz tą rurkę. Rurkę wsadzasz do otwartego miejsca na paliwo. I bierzesz benzynę. Dajesz ją do motoru. Zabieramy klucz z motoru. Kluczem zabierasz z czarnego samochodu śrubkę (z opony). Wsadzasz ją do motoru i możesz jechać.

Dalej chyba sam zrobisz. Życzę milej gry. Ja przeszłam całą i powiem krótko: NIE ŁATWA. Życzę powodzenia.

Zgłoś do moderacji

kuba43521 (Gość) 2010-07-17 09:32:09

Powiem wam jak przejść od 1 poziomu do 22 poziomu.

1. Bierzesz klucz z pod turbana. kluczem otwierasz klatkę i mysz z kotem uciekają. Klikasz na uszy zająca i wilk coś tam gada... WYCHODZISZ NA SCENE Bardzo szczęśliwy
2. Bierzesz stożek i siekierę. Siekierą rombiesz skrzynke i rożkiem bierzesz piasek 2x. KLIKASZ NA ZAJĄCA Bardzo wesoły
3.Bierzesz wiadro i zębatkę. Zębatkę dajesz na ten kran i odkręcasz wode 2x.wiadrem bierzesz wode i zakręcasz.Polewasz hipopotamai na niego klikasz.

DALEJ ZA GODZINE LUB DWIE Bardzo szczęśliwy Bardzo wesoły Bardzo szczęśliwy

4. Bierzesz 3 rurke z plotu i nia klikasz na deske. bierzesz z tamtad lopate i lopata kopiesz kamien dwa razy kladziesz na to deske...
5.Bierzesz żółtą wyskocznie(wygląda jak deska) i kładziesz ją tam gdzie najpierw stałeś. Klikasz na grążek i na parapet... POTEM NA ZAJĄCA Uśmiech
6.Bierzesz miecz i takie coś z automatu na dole. potem JEDEN RAZ klikasz na kosz i klikasz na tą rurę. A potem znowu na nią mieczem a POTEM na kosz. Zakładasz to i idziesz...
7.Bierzesz To czarne(nie pamiętam jak to sie nazywa) rurę wydechową żółtego samochodu i z bagarznika motoru klucz. Kluczem bierzesz śróbkę z koła czarnego sam. otwierasz to czarne kółko wkładasz tam rurkę i naciskasz na nią tym czarnym (czymś). Paliwo i srobkę dajesz na motor i JEDZIesz XD
8. Gdy zając opłakuje wilka my bierzemy pilnik i nie dokończony klucz. Pilnikiem klikamy na klucz. Chwytamy się haka i dajemy klucz do zamka.
9. klikamy na tą beczkę dwa razy i zabieramy dwie skrzynki ta wieksza ma być pionowo a mniejsza poziomo i klikamy na ZAJĄCA Cool
10. Bierzemy piłe i nia klikamy na ta rurke co wystaje z betonu rurka klikamy na wanny az wilk sie schowa.
11.Bierzemy cegłe i skrzynke. Podłanczamy kabel. Skrzynke kładniemy na piasek i wchodzimy na nią i zucamy dwa razy w pilot jak spadnie klikamy na niem.;P
12.Bierzemy deskę z ławki i rękawice i gumkę z bagarznika motoru. Wchodzimy na drabinkę autobusu i gumka klikamy na jasniejszy drążek który dotyka kabli wys. napięcia.potem deską na gumke i schodzimy.
13.włanczamy tv na program z lwem i kladniemy na podest klikamy na pilot i szybko idziemy na drabinke po prawej. ZAJĄC SIĘ PRZESTRASZY I UCIEKNIE
14.Bierzemy sznurek i tą szmate. Sznurek dajemy na karnisz po prawej i klikamy na niem. Czyścimy okno szmatą i szmatą klikamy na siebie. Nosorożec nas wyniesie bo wyglądamy jak posąg.
15.Bierzemy to coś jaskiniowcowi i wiosło temu posągowi ta maczygą(czy co to jest) i rozbijamy szkło nad misą. Bierzemy misę i kładziemy na wodę. wchodzimy i klikamy na siębie wiosłem..Bierzemy rurkę temu wypchanemu.(na ziemi)i nia klikamy na łancuch . Łancuch dajemy na chaki i tą rurką przesuwamy ten biały posąg. Potem go bierzemy i dajemy na łancuch i klikamy.
16. Przenieniamy pódło aż bedziedziura
17.Bierzemy płaszcz i miotłę i buty. Klikamy miotłą na nas i mamy kucyk. potem dajemy buty do farby i ubieramy strój. potem idziemy do słonia i daje nam Czape. POTEM bierzemy papierosy i klikamy na siebie.
18.Gdy jeż nie będzie patrzał bierzemy młot z jego sam. Młotem klikamy na tył sam. lwa i szybko idziemyna tył jego sam.( klikamy na cień za tylnym kołem) i wchodzimy.
19.bierzemy mysz i zająca gdy swinia nie bedzie patrzec.i mysza klikamy na słonika. bierzemy motorówkę i klikamy zającem na nas. Potem motorówką na zająca.
20. Zamykamy kaczkę w parasolu i zabieramy łopatkę, okulary, wędkę i płetwy mu z nóg. Łopatką klikamy na nas i ubieramy sie w to.
21. Bierzemy krążek z niebieskiego wozu (to do odkręcenia kranu) i dajemy na czerwony i klikamy i odsuwamy się.\


Kto Umie Dalej Planszę nr 22 Proszę o napisanie mi instrukcji na mój e - mail

Zgłoś do moderacji

przejdź do forum wszystkie opinie (17)
obrazek
Copyright © 1995-2013 Wirtualna Polska

Proszę czekać - ładowanie treści...