Karta gry
- PC
Imperial Glory
- Developer: Pyro Studios
- Dystrybutor PL: Cenega Poland
- Premiera: 2005-05-17
- Premiera PL: 2005-07-06
- Gatunek: Akcja
- PEGI: (A co to?)
A miało być tak pięknie, wywiady miały być, wizyty w zakładach pracy. Niestety, nie wyszło zbytnio. Imperial Glory, dzieło hiszpańskiego studia Pyro, znanego najbardziej ze swojej serii Commandos, stanęło dzielnie w szranki z Rome TW i poległo, po krótkiej, ale intensywnej walce. Szkoda, bo zapowiadało się, że będzie całkiem odwrotnie. Po kilku godzinach spędzonych jakiś czas temu z wersją preview...
dodaj komentarzWindows 2000/XP, Pentium III 1.1 GHz, 256 MB RAM, karta grficzna 64 MB, 2.5 GB HDD, DVD-Rom
Recenzja | 19.07.2005
Galeria | 19.07.2005
Wiadomość | 09.07.2005
Wiadomość | 24.06.2005
Wiadomość | 17.06.2005
Wiadomość | 25.05.2005
Plik | 17.05.2005
Wiadomość | 12.05.2005
Wiadomość | 21.04.2005
Artykuł | 05.04.2005
Galeria | 05.04.2005
Plik | 05.04.2005
Dodana opinia pojawi się na liście za kilka minut
Dlaczego wszyscy krytykują tą gre ta gra jest osadzona w tym wieku gdzie trudniej wszystko wykonać niż w rome ale też dlatego ja wole rome
Ta gra to jest naprawde z***ista. powiem szczerze że rome:total war jest lepsze pod względem dopracowania walk np. uciekanie w ig tego nie ma ale ogólnie jest wyrombista. Gdybym miał wybierać wybrał bym rome ale było by ciężko. ;)
Zarówno strzelanie przez własne szeregi jak i strzelanie do tłumu gdzie znajsują się nasi żołnierze, którego efektem jest tylko ranienie jednostek przeciwnika jest błędem, który bardzo przeszkadza prowadzić w sposób realistyczny bitwy. Taktyka prowadzenia bitwy to "kupą mości panowie", komputer gdy zobaczy, że zbliżyliśmy się już na odpowiednią odległość, wysyła wszystkie swoje jednostki do walki wręcz. Nasi strzelcy nie są w stanie uniknąć walki wręcz nawet jak mają kilkukrotną przewagę. Przeciwnik zdąży dobiegnąć do naszych pozycji i jeśli mieliśmy działo przed linią naszych wojsk napewno je stracimy. Działa strzelają o wiele za szybko. CZworoboki wygladają jak kolumny i nie można się w tej formacji poruszać. liczebnośc oddziałów jest zbyt mała moim zdaniem, porównując do TW Rome gdzi jednostki miały nawet po 200 wojowników. Gra jest słaba i nierealistyczna. Opcje dyplomacji są lepsze niż w serii Total War. Prawie dorównują tym niedościgninym z Europa Universalis.
Nie zgadzam sie z recenzja zamieszczona przez testera dotyczaca Imperial Glory. Smiem watpic w zdolnosci rozgrywania bitew przez testera. Najprawdopodobniej zakonczyl testowanie bitew ladowych na kilku podejsciach. Brakuje mu umiejetnosci i wiedzy na temat zasad rozgrywania bitew w epoce napoleonskiej. Bitwy przy odpowiednim zalozeniu strategicznym i taktycznym w I.G. nie sa zwykla rozwalka. Radze przeczytac kilka opracowan dot. wojen w epoce napoleonskiej i dopiero wtedy zasiasc do gry. Polecam opracowania Bieleckiego, Kukiela - zamieszczone w "Wojnach napoleonskich" zasady i zalozenia bitwy. I.G. jest swietna gra umozliwiajaca rozgrywanie bitew na poziomie owczesnych wojen. Jezeli czekasz frontem do przeciwnika w szyku nazwijmy to matematycznym czyli - srodek grenadierzy i baterie armat, skrzydla strzelcy to sie nie dziw,ze dochodzi do rzezi. Zapominasz o zelaznych zasadach - zwiazanie sil nieprzyjaciela tylko czescia swoich sil, kontratak kawalerii, atak na flanke, odpowiednie usytuowanie armat!!!!. Bitwa napoleonska jest bitwa manewru, a jak ty sie gubisz przy czterech kompaniach, czy jak chca tworcy batalionach (batalion liczyl w zaleznosci od okresu 5 - 8 kompanii liczacyh po 120-140 zolnierzy) to nie powinienes pisac recenzji (zdanie oczywiscie tylko moje i do tego subiektywne). Polecam ataki eszelonami (co troszeczke traci swietokractwem biorac pod uwage co stalo sie z armia pruska podczas wojny 1806r., ktora to stosowala te taktyke). Proponuje stosowanie szykow mieszanych en batalie i kolumnowych. Artyleria na wzniesieniach i nie strzelac ponad glowami wlasnych jednostek ( mam nadzieje ze to sa oczywiste informacje). Nie prawda jest ze oddzialy prowadza ogien przez wlasne jednostki. Jednostki stojace na nizszym poziomie rozwoju np. milicja nia ma szans na wygrania z grenadierami. Jakosc jest b. waznym elementem, oczywiscie pod warunkiem ze potrafisz myslec taktycznie i wykorzystywac atuty zarowno uzbrojenia jak i uksztaltowania terenu {ogromne mozliwosci do wykorzystania}. A co do bitew morskich - Jakie one mialy znaczenie w dobie napoleonskiej ? Byly tylko dwie wieksze Abu Kir i Trafalgar. Bardzo dobrze wiec, ze opcje nie zostaly rozbudowane. Jakie braki - wiecej rodzajow kul armatnich dostepnych podczas bitwy na ladzie (lancuchowe, brandkule), brak szyku rozproszonego stosowanego przez strzelcow, brak morale wsrod zolnierzy, brak zroznicowania taktyki bitew prowadzonych przez komputer a zawierajacych cechy charakterystyczne poszczegolnych krajow (np. angielskie ukrywanie w trawie, pruski szyk ataku) Ogolnie jestem pod wrazeniem bitew i kompletnie nie rozumiem recenzji testera. Polecam Imperial Glory dla wszystkich fanow wojen napoleonskich.
Uuuu może być gorąco !! Tylko dla mnie w grach ważne są szeguły ... np: fajnie by bylo gdyby te kule wystrzelone z muszkietów które nie dolatywaly do celu rozbijały sie o ziemie wyrzucając ją tym samym na metr w góre . Takie coś jest zastosowane w Soliders Heroes of WWII.
Zagrałem dzisiaj w demo i muszę przyznać, że zrobiło na mnie pozytywne wrażenie. Nie przepadałem nigdy za serią Total War - ze względu właśnie na morale o którym wspominali moi poprzednicy - żołnierze uciekali z pola bitwy - w różnych kierunkach i większość czasu trwania bitwy to była pogoń za nimi, która z kolei ciągła się w nieskończoność. Tutaj schemat bitwy został uproszczony - żołnierze walczą do końca, bitwy są bardziej dynamiczne a tego właśnie oczekiwałem od serii Total War. Po drugie brakowało mi bitew morskich - tutaj nareszcie tego nie zabraknie. Nie przepadam za strategiami z podziałem na tury - ale ta może będzie pierwszą - której kupie oryginał - ze względu właśnie na dynamiczne bitwy. To już nie seria Total War - ta gra kierowana jest do szerszego grona graczy - którym nie przypadła do gustu skomplikowana seria Total War - jak już wspomniałem - tutaj schemat bitew został znacznie uproszczony. Grafika dobra - nie powala na kolana, ale też nie ma się zbytnio do czego przyczepić - a poza tym gra śmiga ładnie na full detalach w rozdz. 1280x1024 na moim P4 3.0 GHZ, 1024 MB Kingston, GeForce 6600 GT TDH. Cossacs II okazał się totalną porażką a tak bardzo oczekiwałem na tę gre, może Imperial Glory rozgrywany również w epoce wojen Napoleońskich pozwoli o nim zapomnieć i dostarczy wielu pozytywnych wrażeń.
Zgadzam sie ... uwielbiam takie gry kiedy obmyślam kilka minut plan ktory potem wykonuje . Np: Rome Total War !! POLECAM !!
szanowny g***u11 jesli uwazasz ze gra w ktorej nie masz mozliwosci nawet chwili zastanowienia to jest strategia to rzucze powodzenia.Pewnie podczas remontu w domu uzywasz bananow zamiast gwozdzi.Jesli ktos chce grac w bezmozgowe rts gdzie szybkosc klikniecia myszka liczy sie bardziej niz myslenieto rzycze sukcesow mnie to nie bawi.Dlamnie to krok wstecz w stosunku do ROME TW i radze zebys pograł najpierw w wyzej wymieniona a pozniej w demo Imperial glory mam nadzieje ze dostrzezesz te subtelna roznice....
Demo tej gry rozczarowalo mnie. Gra bedzie krokiem wstecz w porownaniu do czolowych strategii takich jak rome total war czy medieval.
1. Armia nie posiada morale!!!! zolnierze walcza do konca nie ucikajac z pola bitwy. morale armii to juz standart w obecnym czasie. a jesli ktos twierdzi ze wycofanie sie pojedynczego oddzialu, ktory szarzuje na czworobok jest ucieczka to nie ma pojecia o realnych grach strategicznych (konie nie wchodzily na bagnet, a szwadron widzac uformowany czworobok odstepowal)
2.Oddzialy strzelaja przez swoje szeregi!!!! jest to powrot do epoki kozakow bo juz nawet armerican conquest nie posiada tego bledu
Pozatym bitwa wyglada przyzwoicie ale niestety te dwa razace bledy potrafia mnie skutecznie znieczecic do kupna tej gry a mialem juz odlozone pieniadze.
Gra będzie super fajna, a jak ktoś nie umie grać bez pause to niech se zagra w pasjansa tam będzie miał dużo czasu.
Takie szczegóły jak uciekanie jednostek czy brak pause to prawdziwy realizm. W prawdziwej walce nie ma pause a ludzie uciekli by na pewno.
Aby się zalogować, musisz posiadać konto WP.
Proszę czekać - ładowanie treści...