gry
newsy
gry Top MMO

Czytasz dyskusję w temacie: Gra: Grand Theft Auto: San Andreas (PC)

Grand Theft Auto: San Andreas - zajawka tematu

Ten temat zawiera komentarze do materiału: Grand Theft Auto: San Andreas

Czas dodania: 13.06.2005, 09:49
Huurrraa. Mam już GTA SA i pykam se wieczorem coś napisze cj49 napisz mi na gg coś to se [pogadamy 8635667. Dobra ja spadam se pograć:-))))))))
Czas dodania: 13.06.2005, 16:11
W sumie fajna giera...dużo smaczków i wogule...ale czemu do CHOLERY jasnej wszyscy musza być czarni?? Tylko pały i d***i nie są czarne...jest jedna stacja z normalną muzyką...wszystkie inne mają the mega s***erskie beaty...(na szczęście mozna poratowac się własnymi kawałkami), wszystko jest takie...YO Ziomal bitch, f*** you bitch u bitch f*** f*** bitch see ya nigggga...super...średnio mnie to kręci...ale giera ok, fajne misje, miasto przepięknie i realistycznie zrobione (nareszcie sa autostrady :D), tak czy inaczej chyba najbardziej do ekranu przyciągneła mnie z całej serii GTAII i Vice City...
Czas dodania: 14.06.2005, 11:08
Ludzie wezcie mi powiedzcie czego ta giera jest taka porabana... skoro to taki sam engine jak VC to dlaczego moim kompie... Athlon 2500 + (Barton), 512 mb ddr, ATi Radeon 9800 SE 128 mb... ta giera chodzi jakby sie miala zesrac... . Ustawiam detale na medium rozdzielczosc... 1024x768 32 bit.
Zreszta to nie robi jej roznicy nawet jak ustawie detale na very high, odleglosc widzenia... najdalsza i powiedzmy antyaliasing x2... chodzi tak samo jak na medium. Co jest ?!?!?!
Czas dodania: 14.06.2005, 12:36
GRA JEST POPROSTU z***ISTA TYLKO SZKODA ZE JEJ NIE MAM BO GRALEM TYLKO U KOLEGI A ON TO ŻYD I NIE CHCE POZYCZYC !! POWIEDZCIE MI SKĄD MOGE JĄ WZIĄŚĆ?!

Z GÓRY DZIĘKI !

GRE W SKALI OD 1-10 OCENIAM NA 100!
Czas dodania: 14.06.2005, 14:10
do analyzer83 nie wiem co dokładnie jest ale tego radka masz cienkiego kto cie namowil na ''se''???
Czas dodania: 14.06.2005, 14:14
Ja mam jedno pytanie. Czy recenzent jest nienormalny i komputera uzywa tylko pisania w edytorze tekstu? Czy nigdy nie slyszal o opcjach zmiany ustawien klawiszy? Co to w ogole za argument, ze niewygodnie sie wciska kilkarazy W i skreca? LoL Czlowieku przeciez mozesz ustawic jaki chcesz klawisz np ktorys na klawiaturze numerycznej [wtedy wygodnie steruje sie strzalkami], ponadto tekst o nie moznosci obrotu kamery podczas jazdy samochodem lub lotu samolotem jest rowniez absurdalny, przeciez wystarczy wejsc do menu "mouse configuration" i wylaczyc sterowanie za pomoca myszki w/w pojazdami. Prosze o wniesienie poprawek do recenzji, bo jest rzetelna i napisana pobieznie bez dokladnego ogladu gry.
Czas dodania: 14.06.2005, 17:47
witam ja w sprawie recenzeta i ostatniej recenzj na pc uwazam ze czlowiek ktory chwali sie ze napisal 100.000 znakow o gta san andreas i tylez o tym przeczytal powinen zaczac od poznania gry od tzw redifine keys w opjciach tam gdzie jest zmiana klawiszy na takie jak nam sie zywnie podoba .a pisanie ze sterowanie jest nie wygodne to jest to troche nie powazne .
i wcale nie potrzeba rowniez pada do grania
to ze jest on sugerowany to tak samo jak mozliwosc grania yojem .
gram w gta san andreas ustawilem sobie klawisze jak nalepiej mi pasuja i gram bardzoo wygodnie .co ciekawe mozna zauwazyc ze zawsze znajdzie sie w recenzjach dotyczacych gta san andreas na pc jakies wybrzydzanie jak nie mozna przyczepic sie o nic to sie znajda ludzie ktorzy przyczepia sie do klawiatury ehhh typowe polskie narzekactwo .uwazam osobiscie ze gta san andreas jest ukorowaniem calej serii 3-d
i zawsze znajda sie bugi dotyczace grafiki lub innch zachowan w grze , ale jest to wina raczej tych co tworza dana gre i nie zawsze sie da to wychwycic
ale jako recenzent nie mozna pisac ze minusem jest nie wygodne sterowanie bo to dyskredytuje recenzenta!!!!!
pozdrowienia dla gta fanow idolek
Czas dodania: 14.06.2005, 21:05
witam. własnie dzisiaj stałem sie posiadaczem gry GTA SA. Tak jak myślałem gra mi ładnie pomyka na very high. Grafa ejst bardzo podobna do tej z Vice City lecz poddana modyfikacjom i dodano wiele smaczków cieszących oko.Bardzo sie ciesze ze obszar do grania jest taki wielki. Urzeka swoim krajobrazem. Jest wiele rodzai samochodów, motocykli. Po prostu miodzio. Tylko sa oczywiscie oprócz plusów także i minusy o mniejszym znaczeniu ale zawsze. Otóż troche jest przesadzona ilośc wypadków i co chwile ktoś w nas wjedzie albo obok nas rozbije sie pare samochodów. Wiekszosc samochodów sterowanych przez komputer nie stosuje sie do przepisów i jeździ na oślep, co po jakims czasie zaczyna denerwować. Ogólnie gra mnie użekła tak jak przypuszczalem póki jej nie miałem i mogę ją z całym szacunkiem polecić każdemu kto lubi pograć na komputerze. Jeżeli macie jakies pytania bądź wątpliwości to piszcie na gadu gadu. Oto mój numer: 8339104.
Czas dodania: 14.06.2005, 21:28
LUDZIE niesłuchajcie tych dzbanów co mówią ze na GF 4 MX GTA SA nie pójdzie.
Ja mam taką kartę i smiga mi kozacko. Jak czytam takich i***ów co mówią ze na tych kartach nie idzie to zygac sie chce. Na stronie R* potwierdzono ze GTA SA idzie na GeForcach 4 MX. Więc nie czytajcie takich i***ów i nie martwcie sie ze eam niepójdzie ta kozacka gra. POZDRO DLA PRAWDZIWYCH GTA MANIAKÓW> ----->
Czas dodania: 14.06.2005, 22:07
Ta czesc gta powiem szczeze ze mnnie nudzila tzn. fabula jest moim zdaniem nudna ale to tylko moje skromne zdanie a tak to ok choc o stwierdzenie najlepsza gra jaka kiedykolwiek powstala to bym sie ostro wstrzymal bo az tak super nie jest moja ocena 8 na 10 a i grajcie tylko na ps2 lub x boxie na pc to mija sie z celem
Czas dodania: 15.06.2005, 01:56
Człowieku (ludzie?), a spoglądanie w lewo i w prawo (np. żeby strzelać) też mam sobie poustawiać na numerycznej? Spust chyba będę naciskał nosem. Wyobraź sobie, że klawisz >W
Czas dodania: 15.06.2005, 12:41
Człowieku (ludzie?), a spoglądanie w lewo i w prawo (np. żeby strzelać) też mam sobie poustawiać na numerycznej? Spust chyba będę naciskał nosem. Wyobraź sobie, że klawisz -W- odpowiada za jazdę do przodu i to właśnie PRZÓD klepać trzeba, żeby p***ować szybciej. I na numerycznej go proponujesz? A może zmieniać za każdym razem, kiedy będę wsiadał na rower, a do samochodów z powrotem zmieniać na W, żeby było normalnie? ;D Widać właśnie, że ktoś tu gry chyba raczej nie widział a pisze z poziomu znawcy :(

Ja bym jednak wolał wygodnego pada, mieć możliwość spojrzenia w bok na wyciągnięcie palcy (wskazujących konkretnie), p***owanie pod prawym kciukiem a sterowanie pod lewym. Poza tym wyraźnie napisane jest, że gra jest świetna i warto w nią grać nawet na klawiaturze, więc czemu płaczesz? Wielu osobom sterowanie klawiaturą się nie podoba (przeważnie tym, które miały przyjemność zagrać na PS2), wiec trzeba je poinformować, że warto zainwestować w pada. A jak ktoś klawiaturę ubóstwia, to tym lepiej dla niego - takiej osobie mogę powiedzieć śmiało, że gra jest praktycznie bez wad. Gorzej chyba, gdybym wychwalał, a potem ktoś by wydał 250 złotych i się wściekał, że "recenzent powinien był napisać, że to sterowanie jest takie dziwaczne!".

Jeśli chodzi o karty oparte na MXach, to "nie mów hop...", niestety :( To, że Tobie działa, nie znaczy, że pójdzie Twojemu sąsiadowi. Zdarza się, że NIE DZIAŁA i o tym też TRZEBA poinformować!
Czas dodania: 15.06.2005, 13:11
Nie grałem jeszcze w tą grę, ale nie sądzę, że jest tak beznadziejna jak piszą. Może ma trochę minusów, ale plusy pewnie pojawiają. Pozdrawiam wszystkich fanów GTA. kooondi
Czas dodania: 15.06.2005, 16:19
wlasnie przeszlem gre jest z***ista klawiatura wam przeszkadza hehe mi jakos nic nie przeszkadzalo przestancie pisac te bzdury lepiej piszcie skad mam wziasc mapki zeby miec wszystko odblokowane skoki podkowy i te sciany pomalowac sprejem a i niech mi ktos napisze skad mam wziasc sprej bo niewiem jak go zdobyc jak cos to pytajcie jesli macie jakies problemy
Czas dodania: 15.06.2005, 19:10
iwanthc jesteś śmieszny :D. Przeszedłeś niby całą gre a nie wiesz gdzie sprey jest. Chyba każdy kto grał choć 10 minut w GTA:SA to wie. A gre może przeszedłeś... w snach :). Pozdro
Czas dodania: 15.06.2005, 19:54
Cos mi tu nie gra... ta giera jest chyba anty ATi-owska. U mnie moze nie dzialac tak jak trzeba... zrozumiem, ale znajomy ma Radeona 9600 PRO i mowi mi, ze u niego jest taki sam objaw jak u mnie (skakanie... nawet na wszystkich opcjach graf. wylaczonych lub... ustawionych na low). Ta gra to poprostu kiszka niemilosierna... drugie GTA 3. Pod wzgledem dzialania. Moze wy ludzie nie widzicie tego ze ta gra skacze... za krotko macie kopmy zeby to wypatrzec... chyba ;P
Czas dodania: 15.06.2005, 21:34
Zajefajna kolejna gra R* games. Grałem w nią kumpla na najwyszych detalach i jest git a ma 512 ramu i GeForca 5200 fx czy jakoś tak. Gdy uderzyłem w taksówke to zaczęła mnie ścigać (shiz). Postacie zachowują naturalnie a nie jak roboty. Rowerek jednak nie dał mi tyle satysfakcji ile myślałem. Ale jescze zobaczymy jak wbije sie nim do skate parku. Z***iście jest pod wodą chociaż dziwna grafika się robi gdy się zanurzymy. Mi to nieprzypomina VC. Może niecałkiem ale z deka inny slinik graficzny i wogóle. Ogólnie gra kozacka i gra GiTAra. POZDRO.
Czas dodania: 15.06.2005, 23:27
Troche to dziwne że chodzilą mu giera na 512 RAM i geforce fx5200 na full detal bez zacinania. Ja mam ten sam sprzęt i na detalach medium 800x600x16 gra mi przymula i przycina sie. Mam też radeona 8500 i jest roszke gorzej od geforce-a. Po za tym gra jest całkiem fajna co prawda spodziewałem sie czegos lepszego ale i tak jest dobrze juz od 12,00 jestem w ostatnim miescie i zostalo mi kilka misji do konca. Co tu dozo pisac spoko giera i wciaga. Pozdrawiam wszystkich
Czas dodania: 16.06.2005, 09:05
w czym może tkwić problem (mam mx4 i mx2) gra łąduje mi sie do momentu po filmiku (do tego screanu tytułowego) i mnie wywala, miał tak ktoś? macie jakieś pomysły?
(Ath 1800,512ddr,SBlive!)
czy niestety bede musiał czekać aż mi oddadzą GF5900 z serwisu...
Czas dodania: 16.06.2005, 09:20
witam
kolejny raz widze ze wszscy rozpatruja i ciagle gadaja o tym na jakiej karcie i na jakim procku pojdzie/nie podjdzie gta san andreas przycina /nie przycina wiesza sie/nie wiesza sie/
ludzie dajcie spokoj chyba wyraznie sa podane wymagania sprzetwoe .jak ktos nie jest jeszcze pewny to niech wejdzie na strone rockstara i sobie sprawdzi tam sa i minimum i rekomendowane . docencie fabule i mozliwosci nowego gta a nie ciagle a mi nie chodzi mam gf4 mx a mi chodzi mam gf4 mx
itp.to robi sie nudne .wiem ze to jest wazne jak chodzi gra ale jak przycina to znaczy ze trzeba albo karte zmienic albo ustawienia zmniejszyc i problem znika a nie ciagle zalic sie na wp.pl jakie to straszne i wogule prawie wpadacie w depresje tak odbieram te opinie wasze .wiecej powagi
bo chyba nei jestescie malymi dziecmi.
pozdrowionka homies
Czas dodania: 16.06.2005, 10:59
Heyka wszystkim. Miałem tą gre juz 11 czerwca. Jest super ale i ma niedociagniecia. A propo problemu co do filmiku wychodzi. Zainstaluj Gta SA od nowa i weź na "complete" bo moze nie zainstalowales audio lub go wcale nie masz. Jesli nie zainstaluje ci sie gra na "complete" to weź na "custom", potem w folderze GTA SA(czy jakos tak masz) zrób folder w audio "streams". Wkopiuj w ten folder wszystkie streams z plytki. Jesli wszystkie sie nie skopiuja zostaw tyle ile masz. Jesli problem nie zniknal to sa dwa sposoby. Uaktualnij sterowniki lub jesli nasz orginalna gre to napisz do pomocy technicznej R*. Mi gra dziala ale tak robilem koledze i pomogło. POzDro:D
Czas dodania: 16.06.2005, 15:57
swietna gra muzyka jest super RATM KILLING IN MY NAME Kawalki dobrane idealnie
pogralem na kodach troche i polecialem do zamknietych czesci miasta to robi wrazenie
narazie mam za malo czasu na rozpracowanie gry
mam piekielny problemz z tym low riderem i tancem na plazy albo klawisze za wolno dzialaja albo co,
ale mysle dojsc do tego gram zaledwie 1 dzien,mam semprona 3000+ 512 ram i karte saphirre ati r9550 128 mb gra dziala bez zarzutu nawet na maksymalnych ustawieniach i rozdz.1024/768 32bit.
Czas dodania: 16.06.2005, 16:09
no bielu:)
San Andreas chodzi mi genialnie:0
rozdzielczość 1024 x 780 przy 32 MB i nic się nie tnie:)
Wszystko chodzi płynnie, jedynie przycina mi w misji kiedy dla Tempennyego wrzucam te koktajle Molotova do domu to jest ok.
Ale jak wchodzę by tą dziewczynę uratować to się przycina ale to ze względu na dużą ilość ognia i dymu.
Ogólnie jest wspaniale, nie mam żadnych ludzi jak "duchy" a CJ wygląda już jak Blade:P
Czas dodania: 16.06.2005, 16:35
Siema ja mam gre od 10 i jestem dopiero w San Fierro.Gra jest super chodzi mi na najwyższych ustawieniach ani jednego zwieszenia gra wymiata a ten koleś co niby przeszed gre a niewie gdzie jest sprej to musi kłamać pozdrrowienia dla maniaków GTA!!!!:)
Czas dodania: 16.06.2005, 18:58
witajcie
wszyscy sie zachzwycacie sie gta san andreas ale pewnie malo kto pamieta rok 97 no kto pamieta reka w gore .a wtedy wlasnie wyszlo poraz pierwszy grand theft auto .
gra malo znana
zaraz szum byl bo to rozjezdzanie ludzi i jakies strzelaniny no i jak zwykle gromy od bardzo uczonych ze gry ucza zabijania
pozniej nadeszlo gta london potem gta 2
i poraz pierwszy w 3-d gta 3
nastenie hicor vice city
no i wypasne gta san andreas
ale prekursorem i klasykiem jest gta 1
Czas dodania: 16.06.2005, 19:44
GTA SA jest do d*** ludzie czy wy nie widzice co się dzieje przecież ta gra nie wnosi nic nowego tylko elemnty the sims i rowery a tak pruczx tego grafa jest nadal do d*** nic sie nie postarali na najwyższych detalach ta gra wyglada jak quake 3 który wyszedł w 2000 roku a tak wogule ta gra jest monotonna i dla dzieciaków co z tego ze mozesz sobie kupić nowe ciuchy i wygladać inaczej niz standardowy kolo to jest ja loga na komórkę znudzi sie !
Czas dodania: 16.06.2005, 21:13
Ej no co ty tak pierdzielicie. Ja mam GF FX 5200, 256DDR, P4 2,4GHz i gra działa mi w***iście na very high. W prawdzie na 1024*840 16 bit ale nie zauważam dużej różnicy. Na starych sterownikach do karty nie było jednak tak miło, ale ściągnąłem sobie nowe z oficjalnej stronki NVIDII i jest super. Polecam te sterowniki którym ta gra słabo chodzi i mają karte NVIDIA
Czas dodania: 16.06.2005, 23:05
Mój sprzęcik to Ati Radeon 9600 Pro 128MB (Sapphire bodajże), 512MB DDRAM 400Mhz, Athlon XP 2200+ (1.5 GHz) i gra pomyka na 3 stopniu antyaliasingu, maksymalnym dystansie widoczności, detalach na Very High, rozdzielczości 1280x1024 i 16-bitowym kolorze. Gdy spróbowałem kolor 32-bitowy, już zaczęła skakać, ale też tylko TROSZKĘ! Na wszystkich niższych ustawieniach można też oczywiście bawić się bezproblemowo. Ustawiłem 1024x768x32 + wszystko NA MAXA i jest SUPER PŁYNNIE. Jak widać to GTA rzeczywiście na niektórych kompach działa, na niektórych nie, a na innych jak chce :/

PS. Fajna recenzja wersji na PS2. Ta pecetowa też, to dobre uzupełnienie taka errata hihi :D

PPS. Nie wiecie, czy da się grać padem a w strzelaninach korzystać z myszy? Sterowanie doprowadza mnie do szału. Wrrr!
Czas dodania: 16.06.2005, 23:14
No nie...ale się wkurzyłem kiedy Big Smoke i Ryder zrobili to swinstwo.
bielu i inni co już są trochę w San Andreas wiedzą o czym mówię.
Żal mi CJ' a i Sweeta.
Dobiorę się tym dwóm do d...py a potem zaopiekuję się Tempennym i Polaskym.
Czas dodania: 16.06.2005, 23:17
Witam... Mam kompa AMD DURON 900 380ram i GEFORCE 2 MX 400 i gdy chce wejsc w opcje graficzne to wywala mnie na pulpit i wyskakuje błąd.... :(((( moze ktos wie co zrobic zeby moc wejsc w opcje?? to dla mnie bardzo wazne bo musze opcje graficzne ustawic na mini bo bardzo mi sie pocina --.-- POMOCY!!! :(((
obrazek
Copyright © 1995-2013 Wirtualna Polska

Proszę czekać - ładowanie treści...