newsy
gry Top MMO

Na Kłopoty Pantera

12.12.2003 00:12 | Autor: Moff

Po rozmowie z inspektorem zostaniesz automatycznie przeniesiony do obozu Chilly Wa-Wa i tu zaczynają się Twoje zmagania.

Więcej na temat:
Na Kłopoty Pantera

  • Developer: Wanderlust Interactive
  • Dystrybutor PL: CD Projekt
  • Premiera PL: 0000-00-00
  • Platformy: PC
  • przejdź do karty gry
Po rozmowie z inspektorem zostaniesz automatycznie przeniesiony do obozu Chilly Wa-Wa i tu zaczynają się Twoje zmagania.

OBÓZ CHILLY WA-WA

Pogadaj chwilkę z dyrektorem obozu, potem rozejrzyj się dookoła i podnieś sprężyny leżące obok wielkiego kamienia; weź też deskolotkę, która już od dłuższego czasu lata nad jeziorem.
Po prawej stronie przed swoim domkiem stoi von Główke - kliknij na niego. Niestety nie porozmawiasz sobie, dopóki nie wydostaniesz go z tego wielkiego odkurzacza. Aby mu pomóc, musisz udać się na lotnisko. Pogrzeb chwilkę w skrzynce na narzędzia i wyciągnij z niej płaski klucz, który na pewno przyda się do uratowania von Główkego; porozmawiaj z nim.
Von Główke poprosi Cię o ustawienie domków na swoich miejscach (wystarczy że na nie klikniesz).
W nagrodę możesz pobawić się trochę pogodomierzem - najlepszym wynalazkiem von Główkego. Dostaniesz też szyfr do szopy, która znajduje się tuż obok.
Najpierw jednak musisz rozprawić się z bandą kundli, które od dłuższego czasu próbują zniszczyć ten obóz. Pokaż im sprężyny i deskolotkę, a na razie będziesz mógł się od nich uwolnić.
Kiedy von Główke pójdzie do domku, natychmiast zjawią się mali obozowicze, z którymi też wypadałoby porozmawiać.
Potem otwórz drzwi do komody za pomocą kodu od von Główkego i wejdź do środka. Rozejrzyj się, skubnij wędkę i możesz wracać. Po jeziorze pływa sobie chłopiec, który nie za bardzo ma ochotę rozmawiać - pokaż mu, co znalazłeś w szopie, a może wtedy dowiesz się kim jest.
Rano zajrzyj do szopy, którą w nocy ktoś musiał otworzyć; kliknij na rękawicę, potem możesz wracać na górę.
Zajrzyj do domku małego Anglika, bo chyba są tam jakieś problemy. Pogadaj chwilkę z von Główke. Chłopiec najwyraźniej znudził się obozem i chyba nie ma ochoty tam zostać, musisz
pojechać do jego domu i przywieźć stamtąd jego ulubioną zabawkę.
Najpierw von Główke pokaże Ci nowe wynalazki, które z pewnością przydadzą się podczas tej wyprawy.
Idź na lotnisko, poszukaj odpowiedniego samolotu i możesz wyruszać.


ANGLIA

Ze śmietnika obok kiosku wyjmij paczkę i użyj jej na piłce, która komuś wpadła na drzewo. Piłkę oddaj piłkarzom, a w zamian dostaniesz koszulkę, którą możesz wymienić u pana kioskarza na jakąś ciekawą gazetkę. Udaj się do baru.
Pogadaj sobie z ludźmi siedzącymi przy stolikach. Na chwilę zamienisz się w kelnera i będziesz podawał jedzenie ludziom. Przy pierwszym stoliku siedzą stare plotkary - daj im gazetę, a od razu Cię polubią. Jedna z nich pokaże Ci list miłosny, dzięki któremu pozbędziesz się grubasa stojącego na drodze. Idź do niego i daj mu ten list. Możesz teraz porozmawiać z dzieciakiem siedzącym na chodniku - dowiesz się, że kamerdyner małego chłopca aktualnie przebywającego na obozie Chilly Wa-wa siedzi w barze. Wróć tam i porozmawiaj z nim. Kolejny gruby pan, przez którego nie możesz dać sobie rady. Wymień się z chłopcem siedzącym przy barze, daj mu komiks, a dostaniesz kiełbaskę, która przyda Ci się do wykurzenia grubasa. Pogadaj z chudzielcem grającym w rzutki – to kamerdyner (zaśpiewa Ci piosenkę, ale jeśli chcesz, to omiń ją naciskając „Esc”), zaprowadzi Cię do domu małego Nigela.
Przed domem kamerdyner zostawi Cię samego, ale nie na długo. Za chwilkę przed bramą stanie chłopak, który nie przepuści Cię, dopóki nie odpowiesz na jego zagadki. Kiedy już skończysz, przebierz się w ciuchy z kosza i śmigaj do domu.
Spotkasz tam jego pana, z którym możesz sobie miło porozmawiać i napić się herbatki, a kiedy w końcu wyjdzie z pokoju, rozejrzyj się po nim dokładnie. Na biurku leży list od Nigela - schowaj go, bo niemiło by było gdyby rodzice dowiedzieli się, że ich małemu synkowi nie podoba się na obozie. W szufladzie po prawej stronie biurka schowany jest plan pokoju, na którym wyraźnie widać, że zabawka ukryta jest bardzo blisko. Obok pieca stoją pogrzebacze - poczęstuj się jednym, a następnie otwórz nim skrytkę w obrazie i wyjmij upragnionego Guy’a. Podczas zabierania lalki wypadło lustro - weź je, bo nikt nie wie, kiedy może się przydać. Spójrz w okno - ktoś chyba zabrał Twoją skórę.
Użyj lusterka na zachodzącym słońcu, wtedy złodzieje zostaną oślepieni i uciekną, a Ty odzyskasz swoją własność.
dodaj swoją opinię

Opinie (0):

Nick:*
Treść:*
 
Akceptuję regulamin serwisu i wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę S.A. moich danych osobowych dla celów związanych z zamieszczeniem opinii na stronach internetowych serwisu.
Wirtualna Polska S.A. w Gdańsku informuje, że zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, a ponadto Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
 
 

Dodana opinia pojawi się na liście za kilka minut

Ten materiał nie ma jeszcze opini. Masz okazję by Twój głos pojawił sie tutaj jako
pierwszy! Nie czekaj - dodaj swoją opinię!

przejdź do forum wszystkie opinie (0)
obrazek

Proszę czekać - ładowanie treści...