gry
newsy
gry Top MMO

God of War

29.03.2006 00:03 | Autor: Jakub Oszczepalinski

God of War to jedna z najwspanialszych gier w historii komputerowej rozrywki. Są jednak miejsca, w których Bóg Wojny potrafi mocno irytować. Są też takie, w których można po prostu się zaciąć.

Więcej na temat:
God of War

  • Developer: Sony
  • Dystrybutor PL: Sony Poland
  • Premiera PL: 2005-06-22
  • Platformy: PS2
  • przejdź do karty gry
Kratos rzucił się w otchłań z najwyższej góry w całej Grecji…

Ale wszak wcześniej bogowie zlecili mu zadanie, które musisz pomóc mu wykonać. God of War to jedna z najwspanialszych gier w historii komputerowej rozrywki. Jej niesamowity klimat, wciągająca fabuła oraz bajeczna grafika potrafią przykuć na wiele godzin, a syndrom „jeszcze pięciu minut” trzyma gracza aż do bladego świtu. Są jednak miejsca, w których Bóg Wojny potrafi mocno irytować. Są też takie, w których można po prostu się zaciąć. Dlatego też postanowiłem stworzyć opis przejścia do tej wspaniałej produkcji, która po wsze czasy zapisała się w historii gier.

Zanim jednak zacznę, pragnę wyjaśnić parę rzeczy. Po pierwsze – zdobyte punkty doświadczenia (Red Orbs) zachowuj do momentu, aż nie napiszę, że warto ich użyć. Po drugie – w pewnym momencie otrzymasz bardzo potężny czar – ‘Rage of Gods’ – korzystaj z niego bardzo rozważnie, ponieważ jego naładowanie trwa wieki. Kiedy będzie potrzebne jego użycie, na pewno o tym napiszę. A teraz, czas rozpocząć grę!

MISJA 1

Na początku wytnij w pień wszystkich wrogów, pamiętaj, żeby nie zostawiać przy życiu żadnego, gdyż punkty doświadczenia są bardzo cenne. Gdy już tego dokonasz, jedna z klap zacznie mrugać białym światłem, podejdź do niej i naciśnij R2, aby ją otworzyć, i wskocz do środka. Znajdziesz tam kufer z życiem – podejdź do niego i ponownie wciśnij R2. Porozbijaj tam także beczki i wszystko, co można zniszczyć – za nie także dostajesz doświadczenie. Pamiętaj, aby robić to w każdej kolejnej lokacji, gdyż nie będę już o tym dalej wspominał. Idź korytarzem, aż trafisz na swojego pierwszego bossa.

Boss 1 – Hydra

Pomimo tego, że wygląda na potężnego jest stosunkowo prosty do pokonania. Wystarczy wyczuć odpowiedni moment, aby zaatakować, blokując (L1), gdy wróg atakuje. Jako że każdy jego atak spycha Cię do tyłu, musisz błyskawicznie znaleźć się w zasięgu, najlepiej turlając się do niego za pomocą prawej gałki analogu. Trzepnij go dwa, trzy razy silniejszym atakiem (trójkąt) i blokuj (L1). Gdy stan życia Hydry będzie mniej więcej w połowie, pojawi się moment, w którym możesz już zakończyć tę całą zabawę. Polega to na tym, że musisz postępować zgodnie ze wskazówkami na ekranie, w tym przypadku najpierw wciskasz: kółko, trójkąt, trójkąt, trójkąt. I niech cierpi!

Po walce podążaj dalej wzdłuż bali, które ocalały. Gdy stracisz równowagę i spadniesz, naciśnij szybko X aby wrócić ponownie na górę. Przejdź na lewo i porozmawiaj z więźniem (R2). Teraz wróć na schody, u szczytu których znajdziesz skrzynię z doświadczeniem, otwórz ją i idź w lewo. Znajdziesz się na pokładzie z harpiami polującymi na marynarzy. Są dosyć słabymi przeciwnikami, więc szybko sobie z nimi poradzisz. Jeśli jednak okaże się, że odebrały Ci trochę życia, możesz dorwać jednego z uciekinierów – zabicie go doda Ci 3 punkty witalności. Gdy uporasz się z latającymi cwaniaczkami, przyjdzie czas na kolejną hydrę.

Boss 2 – Hydra

Możesz tutaj zastosować podobną taktykę jak poprzednio – często korzystaj z bloku, a gdy przestanie Cię atakować, użyj silniejszego ataku, żeby odebrać jej trochę życia. W pewnym momencie będzie próbowała Cię szamać – wtedy naciskaj szybko kółko, a Kratos wykona serię efektownych ciosów, przeszkadzając jej w obiedzie. Gdy ją pokonasz, skieruj się dalej na prawo i otwórz wrota, za którymi znajdują się skrzynie z punktami doświadczenia.

Wróć do miejsca, gdzie pojawił się boss i wskocz w pozostałą po nim dziurę – czas zmoczyć ubranko. Płynąc w górę dotrzesz od lin, po których musisz się wspiąć. Na pokładzie będzie czekał komitet powitalny, ale uporasz się z nim bez problemu. Pamiętaj, że większe grupki najłatwiej pokonuje się chwytając jednego delikwenta (kółko), a następnie wciskając kwadrat, aby zakręcić nim i rozbić wrogów. Wskocz na belkę i gdy dotrzesz do rozwidlenia skręć najpierw w prawo – na końcu znajdziesz skrzynię. Wróć na połamany maszt i dojdź do jego końca. Znajdziesz tam skrzynię ze zdrowiem oraz punkt, w którym możesz wykonać save’a. I radzę to zrobić, bo czeka Cię teraz dosyć frustrujący moment.
dodaj swoją opinię

Opinie (310):

Nick:*
Treść:*
 
Akceptuję regulamin serwisu i wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę S.A. moich danych osobowych dla celów związanych z zamieszczeniem opinii na stronach internetowych serwisu.
Wirtualna Polska S.A. w Gdańsku informuje, że zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, a ponadto Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
 
 

Dodana opinia pojawi się na liście za kilka minut

lownumber (Gość) 2013-09-19 20:45:57

a wiec, sprawa jest nastepojaca jak zdobyc trzy skrzynie na balkonie po lewej stronie: ROAD OF ATENS part one

Zgłoś do moderacji

Mef (Gość) 2012-11-21 13:19:38

no więc ostatnia fazę Aresa nie wiem czy da się pokonać L1 + X uważam że Autor grał na poziomie Easy ;) a tak to poradnik bez zarzutów ;)

Zgłoś do moderacji

agste84 (Gość) 2011-07-04 15:58:00

jestem w 6 boss po ogłuszeniu powinienem pójśc na schody i jakąś wajchę pociągnąc ale nie mogę wejsc w ogole na schody czy cos zle robire?

Zgłoś do moderacji

mechanikos (Gość) 2011-01-21 20:24:29

juz ok puma dalem rady ale dziekuje za checi walcze a aresem ale naprawde beznadziejnie mi idzie nie mam pojecia jak go zlac

Zgłoś do moderacji

puma (Gość) 2011-01-19 22:13:35

hej! musisz dokladniej opisać swoją sytuację bo nie wiem jak Ci pomóc

Zgłoś do moderacji

mechanikos (Gość) 2011-01-17 22:55:25

pytanko.... jestem w THE PATH TO HADES skacze z platformy na platforme ale nie moge doskoczyc na ta ktora jest najwyzej nie mam pojecia gdzie isc i co robic czy po prostu chwycic sie kła nie wiem nie moge zlapac sie niczego tam i spadam na dól z gory dziekuje za pomoc

Zgłoś do moderacji

puma (Gość) 2011-01-13 19:43:39

hej Lolek! więc tak-musisz podejśc do tych wrót gdzie są wyrzeźbione różne postaci czyli tam gdzie stoisz.powinno wyświetlic Ci się pytanie czy chcesz podjąć wyzwanie naciskasz tak.następnie pojawiają się minotaury,które musisz zabić idealnie w środku jednego z dwóch kręgów światła widniejących na ziemi.to samo robisz w drugim kręgu.po tej akcji drzwi same się otworzą.jeśli nie to chyba rzeczywiście coś się zacięło i trzeba spróbować od nowa w to wejśc.powodzenia:)

Zgłoś do moderacji

Lolek (Gość) 2011-01-11 13:06:13

Jesli mam misje w THE CHALLENGE OF HADES i jestem w pomieszczeniu z dolem pełnym krwi i tam nie widze żadnego przycisku lub dżwigni. A przy obrazie kiedy chce podjac wyzwanie moja postac sie zacina stoi nieruchomo i nic nie moge zrobic. Mozecie jakos pomóc? ;p
Z góry dziekuje ;D

Zgłoś do moderacji

franz (Gość) 2011-01-09 17:57:29

Opis pomógł bez dwóch zdań.Gra jest zajefajna ale przedłużacze z serii równoważni, skoków na platformy no i najbardziej debilne chyba zawody w hadesie mogłyby być ograniczone.SUPER SUPER nawet dla tak starego konia jak ja.

Zgłoś do moderacji

Thomasus (Gość) 2011-01-01 20:21:25

Dzięki puma za dobrą rade. Ciesze się że są jeszcze ludzie którzy podpowiedzą co trzeba zrobić.....Ide grać w GoW :D

Zgłoś do moderacji

przejdź do forum wszystkie opinie (310)
obrazek
Copyright © 1995-2014 Wirtualna Polska

Proszę czekać - ładowanie treści...